Ga naar inhoud

tiscali ADSL van speedtouch naar linksys wireless router


anoniem

Aanbevolen berichten

Een kennis van me heeft een tiscali ADSL abonnement. Nu wil ze graag wireless zodat ze haar computer boven ook kan internetten. Ze heeft nu een speedtoch USB modem. Daar achter kun je geen router hangen omdat USB niet wordt ondersteund op een router. Nu heeft ze een router/modem(linksys WAG354G) gekocht zodat ze een netwerk kan maken. Tot zo ver niks raars. Als ik het ding wil installeren dan helpt hij mij stapsgewijs met de installatie. Maar als je verbinding wilt maken vraagt hij naar: Encapsulation : VPI/VCI : Multiplezing : User ID: Password: Connect on Demand: Max Idle Time: or keep alive : Redial Periode: Het enige wat ik weet is User ID en password. Ik heb ook geprobeerd het USB modem(oude modem) rechtstreeks op mijn laptop aan te sluiten met de software die bijgeleverd is maar dat is me ook niet gelukt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen. (p.s Wireless zelf werkt perfect maar zonder internet heb je er nog niet veel aan) B.V.D LB
Link naar reactie
[quote:124b8e81c9="lachebekjep"]Encapsulation : [b:124b8e81c9]PPPoA[/b:124b8e81c9] VPI/VCI : [b:124b8e81c9]8 / 48[/b:124b8e81c9] Multiplexing : [b:124b8e81c9]VC[/b:124b8e81c9][/quote:124b8e81c9] User name en password weet je uiteraard al. Connect on demand kan je gebruiken als je tijdsurfen hebt (oftewel, je betaalt voor de tijdsduur dat je online bent).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...