Ga naar inhoud

probleem met internetverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo , ik heb een probleem met mijn internetverbinding . ik heb 2 computers d.m.v. een router (D-link DI-604) op het internet aangesloten. mijn verbinding is een breedband-kabelverbinding (@Home). op de computer met windows-98SE is van oudsher de kabelverbinding en is de router geconfigureerd. later is daar ook de computer met windows-xp home ed op aangesloten. tot nu toe geen enkel probleem met de internetverbinding van beide computers. na de windows-xp computer opnieuw te hebben opgestart was er geen internettoegang meer. de computer met windows-98 werkt nog altijd prima via de router. de leds op de router branden allemaal en de computer met windows-xp heeft ook verbinding met de router , maar ik kom op geen enkele website. ik krijg telkens de melding dat de site niet kan worden weergegeven (geen internetverbinding). ik ben alle instellingen nagelopen , maar kan geen wijziging vinden. heeft iemand een oplossing/info hoe dit probleem aan te pakken? bij voorbaat dank voor hulp in deze. groeten cormar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...