anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik probeer al een tijdje in mijn Sweex AP te komen. (LC000050) Ik doe dit mbv een cross-kabel naar mn ethernet aansluiting. Er is dan een LAN-verbinding aanwezig, (geeft de pc en het AP aan) dan zet ik m'n pc in dezelfde range. Zoals ook in het boekje aangeven: AP: 192.168.2.1 PC: 192.168.2.101 (Als subnet 255.255.255.0) Vervolgens kan hij de server niet vinden... Ook een aantal resets en een patchkabel mochten niet baten, wie helpt? Jay Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Gebruikt over genomen? Dan zal het gerust zo zijn dat de vorige eigenaar er een ander IP op heeft gezet. Even resetten naar fabrieks instellingen dus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik zal het nog eens proberen, maar zoals je kon lezen had ik dat al geprobeerd, dmv de reset-knop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 Toch het AP schoon proberen te krijgen. Houd die resetknop gerust een paar minuten ingedrukt. Sommige apparaten hebben, net als sommige mensen, een hardnekkig geheugen. Daarna een uur van de stroom af. Wil het daarna niet en weet je zeker dat je de juiste cijfertjes gebruikt, dan heb je een hardwarestoring. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik ook nog even uitleggen hoe het zit aangesloten: PC > patch-kabel of cross, moet patch volgens het boekje, dus dat doen we dan ook maar.. :wink: > AP. Ik maak zelf al via een draadloos netwerk verbinding met internet, de draadloze verbinding schakel ik dan uit. Ik heb net de resetknop enige tijd vastgehouden terwijl er netspanning opstond en de patchkabel eraan. Overigens worden er wel paketten verzonden, volgens Windows, maar niet ontvangen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen