Ga naar inhoud

zeer langzame internet met Drayrek Vigor 2200E


anoniem

Aanbevolen berichten

Een maand geleden begon het, Windows meldt dat 1 van de kabels niet goed is aangesloten en direct daarna dat er weer verbinding is met het netwerk met 100KB. Dit gebeurde verschillende keren per dag. De kabel verwisseld maar dat hielp niet. Ook mijn andere computers, aangesloten op de Vigor, meldden meermaals per dag dit probleem. Een paar weken terug merkte ik dat mijn internet, die loopt over de Vigor 2200E, erg langzaam was. Via Speedtest.nl was de snelheid iets minder dan wat het moest zijn. Een paar dagen later was het een kwart en uiteindelijk zakte dat in tot 5 KB/sec. Volgens mijn provider (HCCnet) was er niets aan de hand. Uiteindelijk een computer rechtstreeks op het modem aangesloten en ja hoor Full Speed internet. Nieuwe firmware in de Vigor hielp niet. Een andere router achter het modem doet het echter fantastisch. Wie weet wat dat kan zijn? en hebben anderen ook deze ervaring? Jack Marotick
Link naar reactie
[quote:13f9a690b9="JBS"][url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/639311/0]Hier[/url] is een topic met als naam "Het grote draytek router problemen topic" actief. Jouw probleem zal hier vast aan de orde komen...[/quote:13f9a690b9] Ja mijn probleem wordt herkend. Verschillende mensen hebben ook een Vigor die plotseling het internet zeer langzaam doorgeeft. De helpdesk doet, bij iedereen, net of dit het eerste keer is dat dit probleem wordt gesignaleerd??? Ik denk dat er van binnen iets kapot is. Ik ga eens kijken of er opgebolde condensatoren in zitten. Mocht ik het vinden dan zal ik dat hier rapporteren want de vele andere Vigors zullen dan wel gaan volgen. De mijne is 3 jaar oud. Jack Marotick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...