Ga naar inhoud

Adsl modem werkt, met router ertussen niet ???


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb dus ook adsl aangeschaft, geinstalleert, netwerkkabel vanuit de modem me netwerkkaart in, dit werkt allemaal, zodra ik de router op de modem aansluit en de kabel vanuit de router me netwerkkaart doe werkt het niet. Ik weet niet wat ik fout doe, misschien heeft iemand een tip gegevens: modem is ethernet modem kpn mxsream en router is van "sweex essentials" Ik hoor het wel, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
nou kijk, als ik de modem instel kan je verbinden door een ip nummer in te typen en dan krijg je een interface zegmaar in explorer waar je connect kan klikken. Doordat ik die router instel, krijg ik een interface van de router maar daarin kan ik niet verbinden en als dan die interface van de modem intik, komt er offline blijven of verbinding maken te staan. en verder vershijnt die interface niet. Verder detecteert speed touch de modem niet meer omdat er een firewall of een router aan de modem hangt en dat mag niet volgens die wizard Ik zal morgen nog een keer proberen en precies beschijven wat ie wel en niet doet, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
Ik kan onder het Nap menu 2 dingen doen: - NAPT Settings - Default Server onder default server heb ik het ip (192.168.2.1) opgeven. Maar ik denk dat ik een nieuwe NAPT moet aanmaken, maar geen idee wat ik moet invullen onder : Inside IP, outside ip, in-en outside port. Ook heb ik gelezen (en gedaan om de router in te stellen) dat er een progje is in windows "IP Config..". moet ik soms dat ip nummerbij napt ect. invullen. Ik begrijp er niet veel meer van, hopelijk kan iemand mij helpen. Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...