Ga naar inhoud

Games in 2004 waar we ons op kunnen verheugen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c571437928="barttange"]PnP? is dat gewoon met vrienden met pen en papier? Kan ik je aanraden, is echt heel vet. Mits je wel een beetje een goede DM hebt natuurlijk.[/quote:c571437928] da's best een probleem ... zeker als je iets anders dan puur hack&slash zou willen spelen. :( Wat dat betreft is NWN multiplayer best een goed alternatief (en in enkele opzichten beter omdat je geen regeltjes hoeft te kennen) :)
Link naar reactie
[quote:6989f7d85a="sdk"]hmm weer zo'n rotte 3d engine zo te zien. Het zal van bovenaf wel leuk zijn maar die gamefeveloppers kunnen beter niet ingame close ups gebruiken.[/quote:6989f7d85a] niet te veel naar kijken, dit is op school (p4 2,4 met 512mb + natuurlijk ene geweldige intel graf. chipset ;)) (alpha plaatje trouwes he... maar kan niet ingame komen) maja denk niet dat ik betaald ga spelen.... ik hou niet zo van die maandelijkse betalingen :-/
Link naar reactie
Lmao... als je nog telefoon heb, dan denk ik sowieso dat je Xbox Live niet nodig heb, aangezien je ookal niet 'gewoon' over het internet game. En dan is ADSL in jou ogen niet nodig, lol. En het is natuurlijk onzin dat je niet wil werken voor je games, en het genot om online te spelen... je moet er sowieso toch al voor werken? Toch? En daarnaast: je krijgt bij Xbox Live wel iets betere service, dan bij bijvoorbeeld ps2 network... Jochem
Link naar reactie
[quote:1acaa01483="XBL"] ... En daarnaast: je krijgt bij Xbox Live wel iets betere service, dan bij bijvoorbeeld ps2 network... Jochem[/quote:1acaa01483] En daar betaal je dan ook voor ;) Want je kunt zeggen wat je wil, maar Live! is een prachtig idee van MS geweest. Zeker als je ziet wat het allemaal ondersteund. Enige nadeel is de creditcard ... en het feit dat je straks ook voor 'extra' uitbreidingen mag bijbetalen.
Link naar reactie
Ja, je betaald daar dus voor. En ja, die Credit Card is [zeer vervelend woord hier, wat ik hier nooit mag neerzetten, en als ik het zou doen een ban zou riskeren, en iig een fikse waarschuwing... gelukkig is Speedy wel aardig, en mag dit vast wel ;)]. Aan de andere kant komt er nu wel een systeem dat er geen kosten van de CC worden afgeschreven. De CC blijft nodig, helaas. Zelf heb ik dat probleem ook... ouders die niet willen dat CC wordt gebruikt voor gaming :(. Jochem
Link naar reactie
[quote:7b55917def="XBL"]Lmao... als je nog telefoon heb, dan denk ik sowieso dat je Xbox Live niet nodig heb, aangezien je ookal niet 'gewoon' over het internet game. En dan is ADSL in jou ogen niet nodig, lol. En het is natuurlijk onzin dat je niet wil werken voor je games, en het genot om online te spelen... je moet er sowieso toch al voor werken? Toch? En daarnaast: je krijgt bij Xbox Live wel iets betere service, dan bij bijvoorbeeld ps2 network... Jochem[/quote:7b55917def] je weet dat ik geen telefoon heb maar een 1024/512 verbinding. en die hoef ik zelf niet te betalen :P . creditcard suckt inderdaad. Visa is te gevaarlijk en voor andere moet je dokken.
Link naar reactie
Onzin dat Visa gevaarlijk is, en ik weet niet dat je ADSL heb. En dan snap ik ook niet wat je loopt te zeuren over extra betalen voor broadband, want dat heb je al ;). Ik ben juist blij dat ze alleen breedbanders toelaten, moet er niet aan denken dat er mensen je spel verzieken met 56k... Mja, dat CC systeem gaat gelukkig aangepast worden. Ik heb gehoord dat ze het nieuwe systeem (een extra pasje, waarvan de kosten worden afgeschreven) in maart wordt ingevoerd... dit heb ik echter ook alleen maar van het Xbox forum. Dat het systeem komt, is zeker. Jochem
Link naar reactie
[quote:3cbbc2670d="XBL"]Onzin dat Visa gevaarlijk is, en ik weet niet dat je ADSL heb. En dan snap ik ook niet wat je loopt te zeuren over extra betalen voor broadband, want dat heb je al ;). Ik ben juist blij dat ze alleen breedbanders toelaten, moet er niet aan denken dat er mensen je spel verzieken met 56k... Mja, dat CC systeem gaat gelukkig aangepast worden. Ik heb gehoord dat ze het nieuwe systeem (een extra pasje, waarvan de kosten worden afgeschreven) in maart wordt ingevoerd... dit heb ik echter ook alleen maar van het Xbox forum. Dat het systeem komt, is zeker. Jochem[/quote:3cbbc2670d] met alleen het visa nummer kun je in het buitenland betalen... (geen pincode of handtekening nodig!) en ik had het je een keertje gezegt over die adsl :P
Link naar reactie
[quote:5e3902626a="XBL"]Met Visa heb je, zoals bij alle credit card betalingen, de datum dat de kaart verloopt nodig... En dan nog, je bent altijd verzekerd tegen dat soort dingen (meestal moet een betaling boven een bepaald bedrag ook bevestigd worden). Jochem[/quote:5e3902626a] zeker niet ik kan in frankrijk met de kaart van mijn ouders betalen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...