Ga naar inhoud

Games in 2004 waar we ons op kunnen verheugen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:f901cf22af="JaFO"]Fable wordt toch een Xbox-only release ? 't zou me tenminste niet verwonderen ... aan de andere kant is het team dat erachter staat wel een van die met een nogal eigenzinnige leider dus het zou best kunnen ;)[/quote:f901cf22af]Voor als nog wel. Maar het zal waarschijnlijk net als met Halo lopen: later een (slechte?) port naar de pc. (Helaas?) Zullen andere consoles er niet van kunnen genieten, omdat dit spel toch écht te zwaar is... Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, hoewel het natuurlijk altijd mooi is als iedereen kan genieten van een spel. Jochem
Link naar reactie
[quote:e3af682d70="ludere"][quote:e3af682d70]3. HL2 ([b:e3af682d70][u:e3af682d70]als het een leuk spel is[/u:e3af682d70][/b:e3af682d70])[/quote:e3af682d70] Duh :lol: [/quote:e3af682d70] 8) HL2 dus! en -nog niet genoemd zie ik- Dungeon siege 2 Ik las iets (PCGP) over een RTS of TB game over de Koreaanse oorlog ... naam vergeten, maar dat leek mij ook wel interesant. Hoe goed een spel ook lijkt te zijn- zonder demo koop ik niets. Die fout heb ik één keer gemaakt (B&W), maar hopelijk nooit weer ... :-?
Link naar reactie
[quote:9ac0650e4f="Vandread"]verwacht maar geen demo van HL2... dus hl2 koop je nooit?[/quote:9ac0650e4f] Ach, ik was wat onduidelijk in m'n post, zie ik. HL2 en DS2 wil ik sowieso gaan kopen puur alleen om hun voorgangers en wat ik erover/ervan heb gelezen/gezien, maar [doorgaans/voor de rest] een spel voor de volle prijs meteen kopen zonder de demo te hebben gespeeld, doe ik zelden. Het spel wat ik bedoelde, heet trouwens "Korea - Forgotten Conflict." (3d rts).
Link naar reactie
// sdk : je zou X2:The Threat moeten proberen ... da's veel uitgebreider dan Freelancer en je kan tenminste echt vliegen. Het leukste is dat de auto-piloot/boorcomputer kunt uitbreiden tot ie de hele docking-procedure en het handelen & vechten zelf kan regelen. :) Je moet dan wel flink wat geld verdiend hebben ... en dan nog mag je hopen dat ze tijdens een gevecht niet beschadigt worden zodat je alsnog met de hand mag gaan landen. [quote:2a3eb2a702] HL2 (wie niet eigenlijk) [/quote:2a3eb2a702] ik dus ... 't is dat ik het spel straks gratis krijg (vanwege de aktie van Ati), want anders stond het helemaal niet op m'n lijstje van 'te hebben' spellen voor dit jaar. /// Een gratis MMORPG zou idd leuk zijn (NWN kan wel in de buurt komen als je op zo'n 'permanente wereld'-server speelt), maar tot die tijd zullen we gewoon moeten hopen dat iemand een enigszins betaalbare variant wil maken en in Europa zonder creditcard toegankelijk wil maken. :( Lineage 2 (Unreal-engine :)) ziet er bijvoorbeeld heel aardig uit kwa idee & beelden.
Link naar reactie
[quote:cd31dd8157="JaFO"]// sdk : je zou X2:The Threat moeten proberen ... da's veel uitgebreider dan Freelancer en je kan tenminste echt vliegen. Het leukste is dat de auto-piloot/boorcomputer kunt uitbreiden tot ie de hele docking-procedure en het handelen & vechten zelf kan regelen. :) Je moet dan wel flink wat geld verdiend hebben ... en dan nog mag je hopen dat ze tijdens een gevecht niet beschadigt worden zodat je alsnog met de hand mag gaan landen. [quote:cd31dd8157] HL2 (wie niet eigenlijk) [/quote:cd31dd8157] ik dus ... 't is dat ik het spel straks gratis krijg (vanwege de aktie van Ati), want anders stond het helemaal niet op m'n lijstje van 'te hebben' spellen voor dit jaar. /// Een gratis MMORPG zou idd leuk zijn (NWN kan wel in de buurt komen als je op zo'n 'permanente wereld'-server speelt), maar tot die tijd zullen we gewoon moeten hopen dat iemand een enigszins betaalbare variant wil maken en in Europa zonder creditcard toegankelijk wil maken. :( Lineage 2 (Unreal-engine :)) ziet er bijvoorbeeld heel aardig uit kwa idee & beelden.[/quote:cd31dd8157] is dat wel uit?
Link naar reactie
Doe mij maar een Baldur's Gate 3, zoals Barttange zegt. Desnoods met dezelfde engine als toen, als het verhaal maar weer top is (en de rules geüpdated worden, ik vind de 3e editie toch iets relaxter met concentration enzo - in BG2 moest je verplicht stoneskin gooien als mage of anders protection from magical weapons - ).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...