Ga naar inhoud

duur game jaar


Aanbevolen berichten

Dat vind ik ook, muziek cd's, ja...zeg eerlijk, koop je ze? Spellen is inderdaad wel wat anders, het kost veel meer moeite om te maken, en er zijn denk ik ook veel meer mensen die eraan meewerken. Maar toch liggen de prijzen van spellen hoog vind ik zelf. 50 euro vind ik toch echt wel veel hoor. Ik heb geen baantje ofzo (zit ik wel aan te denken nu :roll: ) dus ik kan en wil dus geen spellen kopen voor zoveel geld... @NoepZoR, Met welk spel ben je 2/3 jaar mee bezig dan? Ik heb MOHAA erg lang gespeeld, maar meer als 2 jaar niet. Dat begint toch iets te vervelen (multiplayer uiteraard).
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:03bcf48a15="Aragnite"][quote:03bcf48a15="AlterEgo"][quote:03bcf48a15="Vandread"]1 spel was het waard: -BF1942 en de groeten van deviance.... :wink: arme studenten met schulden houden niet van dure spelletjes :roll:[/quote:03bcf48a15] Deviance? Wie of wat is dat nou weer?[/quote:03bcf48a15] Club die de originele games ripped, zodat de mensen die niet willen betalen ook die spellen kunnen spelen zeg maar.[/quote:03bcf48a15] hmm klopt toch niet helemaal deviance is wel erg oud. Ik herrinner me de naam nog uit de tijd van de eerste twilights (transport tycoon :D ) dit spel vond ik zo leuk dat ik het daarna had gekocht. Beste spel ooit. MAar ze hebben nu het motto [quote:03bcf48a15] Support the software companies. If you play this game BUY it![/quote:03bcf48a15] Daar moet je je dan wel aan houden.
Link naar reactie
Weet je wat gek is ? Aan de ene kant klagen dat er niet genoeg leuke spellen zijn en tegelijk zeuren dat het zo duur was ... ;) Het mag dan dit jaar in totaal wel 'duur' zijn geweest, maar wat mij betreft betekent het ook dat er dit jaar veel leuke spellen zijn geweest. Ik ben benieuwd of ik volgend jaar net zo veel 'dure' spellen kan kopen. :)
Link naar reactie
[quote:9cfe1b68fd="AoM"]Ik heb dit jaar maar 1 spel gekockt en dat was age of mythology en dat spel was echt #$%#@. Van de Spellen die ik hier heb liggen vond ik er eigenlijk maar 3 het kopen waard Commandos 2, Age of empires 2 + uitbreiding en unreal tournament (en nee NIET 2003) Ik mis de laatste tijd goede strategie spellen :cry: :cry:[/quote:9cfe1b68fd] cnc generals!
Link naar reactie
[quote:d493d5ad4b="bigstaal"][quote:d493d5ad4b="Danny Culemborg"]Ik vind het echt gewoon TE veel geld €44,95 voor een spel waar je binnen 2 weken mee klaar ben. Vinden jullie niet dat de prijs omlaag moet??[/quote:d493d5ad4b] Het ontwikkelen van een spel loopt echt in de miljoenen euro's. Ik vind het knap dat ze de prijs nog rond de €45 kunnen houden. Maar het is natuurlijk wel veel geld.[/quote:d493d5ad4b] De omzet van de Mortal Kombat serie lag rond de 1 miljard dollar... Wanneer de markt niet winstgevend zou zijn, zou je dan denken dat er zoveel aanbeiders zouden zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...