Ga naar inhoud

duur game jaar


Aanbevolen berichten

ik heb dit jaar nogal aardig wat games voor pc aangeschaft dit jaar tot zover zijn dit de titels Tron 2.0 Runaway A road Adventure Pirates Of The Carabean Tomb Raider Angel Of Darkness Beyond Good And Evil Need For Speed Underground Warcraft III The Frozen Throne en dan zijn er nog een paar titels. ik heb nog nooit in een jaar zoveel games aangeschaft? en dan wil ik armed and dangerous en Prince Of Persia sands of time hebben normaal 2 of 3 titlels per jaar. hoe zit dat met jullie
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:5dd83026f0="Vandread"]1 spel was het waard: -BF1942 en de groeten van deviance.... :wink: arme studenten met schulden houden niet van dure spelletjes :roll:[/quote:5dd83026f0] Arme werkende mensen ook niet hoor, maar ja verslavingen moet je gehoorzamen, anders ga ik ook stelen, en dan krijg je naast de Methadon post ook een Game Post, waar je iedere dag je dagelijkse dosis Games kan krijgen (gna gna) kom op Balkenende!! regel het!!!!!
Link naar reactie
Nog nooit zoveel games gekocht als dit jaar (collectie aangevuld met 125 titels, niet allemaal even nieuw ;)), wel opvallend ... 0 pc games hier tussen terwijl dit eerder een serieuze kostenpost was. Voor de PC gamers was het zeker een redelijk goed jaar (itt vorig jaar wat ik vrij mager vond), consolegamers konden hun lol helemaal op dit jaar. Benieuwd wat er volgend jaar allemaal onze kant opkomt.
Link naar reactie
't jaar was vrij mager begonnen, maar zo tegen het einde komen er ineens een hele zooi titels die ik wilde hebben. :) Zoveel zelfs dat ik geen tijd heb om ze op dit moment te kunnen kopen & spelen. o.a. Deus Ex 2, Destruction Derby Arenas, LoMac, Knightshift & Max Payne 2 staan nog op het verlanglijstje. Over KoTOR & Spellforce ben ik nog aan het twijfelen. Op console-gebied ben ik nog aan het twijfelen over Project Gotham 2 (en de Xbox die er bij hoort) ... ik vond Metropolis leuk maar onbeschoft moeilijk en dit zou makkelijker zijn (PG1 was een vrij recht toe recht aan port van Metropolis). Volgend jaar beloofd ook heel aardig te worden ... als de geplande releasedata gehaald worden (Thief 3, Stalker, Söldner:secret wars & Far Cry zijn nu al interessant). Op console-gebied is het ff afwachten wat het daar wordt. Over D3 & HL2 ga ik me al helemaal niet meer druk maken ... D3 begint er erg oud & saai uit te zien (vergeleken met Stalker & co) en HL2 krijg ik toch 'gratis' vanwege m'n recente aankoop van een (erg dure & snelle) grafische kaart. En dan zijn er volgend jaar hopelijk nog meer aan onbekende verassingen ons staan te wachten ...
Link naar reactie
Over het hele jaar verspreid zou ik niet eens meer weten hoeveel spellen ik gekocht heb. Het is wel veel minder dan vorige jaren maar het was dan ook een mager jaar voor pure strategie fans (waarbij ik C&C kloons niet bij reken). Het laastse grootte spel dat ik gekocht heb was Medieval: Total War. Ik koop spellen eigenlijk alleen nog maar nadat ze uit zijn gekomen op budget. Nieuwe spellen vind ik te duur. Ergens tussen de 40-60 Euro voor een spel vind ik belachelijk maar ik wil ook niet toegeven aan al die illegale zooi dus ik wacht geduldig tot de top spellen in prijs zakken. Op het moment ben ik aan het wachten op Homeworld2 voor 20 Euro.
Link naar reactie
Ja ik heb er dit jaar welgeteld 0 gekocht!! :lol: Zoals eerder vermeld bij iemand anders met veel hulp van DEViANCE!!! Sinds ADSL en IRC is het veel makkelijker geworden!!! :wink: Ik vind het echt gewoon TE veel geld €44,95 voor een spel waar je binnen 2 weken mee klaar ben. Vinden jullie niet dat de prijs omlaag moet?? Hoe lang gaat het duren voordat er spellen op dvd komen??
Link naar reactie
[quote:e884326481="Danny Culemborg"]Ja ik heb er dit jaar welgeteld 0 gekocht!! :lol: Zoals eerder vermeld bij iemand anders met veel hulp van DEViANCE!!! Sinds ADSL en IRC is het veel makkelijker geworden!!! :wink: Ik vind het echt gewoon TE veel geld €44,95 voor een spel waar je binnen 2 weken mee klaar ben. Vinden jullie niet dat de prijs omlaag moet?? Hoe lang gaat het duren voordat er spellen op dvd komen??[/quote:e884326481] Als iedereen dat doet, maken ze over een paar jaar geen spellen meer :-( Als je een spel goed vind, moet je het gewoon kopen!! maar goed da's mijn mening! en zo speel je een spel tenminste ook echt, als je 10000 spellen thuis hebt liggen, welke speel je dan ECHT !! zo ken ik er verschillende!! En ik wacht meestal een paar weken, en dan daalt de prijs al snel hoor!!!
Link naar reactie
[quote:858e9d0311="Danny Culemborg"] Ik vind het echt gewoon TE veel geld €44,95 voor een spel waar je binnen 2 weken mee klaar ben. Vinden jullie niet dat de prijs omlaag moet?? [/quote:858e9d0311] Ontwikkeling van spellen kost nu eenmaal geld, en de tussenhandel krijgt ook een aardig deel. Via internet koop je de meeste spellen wel < € 40,-. Voor een goed spel heb ik dat best over, neem COD, speel het elke dag een uurtje online en de singleplayer ben ik nog niet toegekomen. Dat spel is zijn geld dus dubbel en dwars waard. [quote:858e9d0311]Hoe lang gaat het duren voordat er spellen op dvd komen??[/quote:858e9d0311] zodra het commercieel aantrekkelijk is. Er zijn nog steeds mensen zonder dvd-speler. Als men dus een spel op dvd uitbrengt kan dus of een deel van de doelgroep het niet spelen of moet je zowel een cd als een dvd-versie uitbrengen wat natuurlijk extra geld kost.
Link naar reactie
[quote:65e0022821="Danny Culemborg"]Ik vind het echt gewoon TE veel geld €44,95 voor een spel waar je binnen 2 weken mee klaar ben. Vinden jullie niet dat de prijs omlaag moet??[/quote:65e0022821] Het ontwikkelen van een spel loopt echt in de miljoenen euro's. Ik vind het knap dat ze de prijs nog rond de €45 kunnen houden. Maar het is natuurlijk wel veel geld.
Link naar reactie
[quote:5efba7e2d5="AlterEgo"][quote:5efba7e2d5="Vandread"]1 spel was het waard: -BF1942 en de groeten van deviance.... :wink: arme studenten met schulden houden niet van dure spelletjes :roll:[/quote:5efba7e2d5] Deviance? Wie of wat is dat nou weer?[/quote:5efba7e2d5] Club die de originele games ripped, zodat de mensen die niet willen betalen ook die spellen kunnen spelen zeg maar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...