Ga naar inhoud

Joystick reageert niet.


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje met m'n joystick(s), want wat voor spel ik ook speel, hij werkt gewoon niet. In het configuratie scherm doet hij het prima, reageert overal op, maar ga ik een spel spelen, nopes. Ik heb al 2x een andere joystick gekocht, maar het probleem blijft :-? Normaal gesproken vindt ik racespellen mooi om te spelen, maar om met de pijltjes toetsen te gaan sturen, neuh, da's 3x niks. Iemand misschien een ideetje wat de oorzaak kan zijn ?
Link naar reactie
[quote:825f628024="Bosje"]Doet je joystick het wel op een andere machine ? effe testen bij een kameraad. Als die daar goed werkt, dan heb je een omgevingsprobleem. Hoelang geleden heb je format c: gedaan ?[/quote:825f628024] Je bedoeld alles van de harde schijf wissen ? Nog nooit..... Maar ik heb dit probleem al vanaf het allereerste begin. Maar eh, wat is het nut of doel om de harde schijf te gaan formatteren [img:825f628024]http://www.noestnet.nl/xJvdGforumY/forum/images/huh.gif[/img:825f628024] Ik heb m'n computer nieuw gekocht, maar het is inmiddels al een oudje natuurlijk na 2½ jaar. Ik heb een maandje geleden wel de herstel cd-rom moeten gebruiken (ik had er de verkeerde dingen afgeknikkerd :oops: ), maar formatteren niet nee........lijkt me ook niet alles trouwens, alles eraf gooien, en alles weer opnieuw installeren :cry: Maar als het een "must" is, sja dan zal ik er natuurlijk wel een keertje aan moeten geloven.....
Link naar reactie
[quote:72f9148725="El-Broosha"]Heb je mischien een apparte insteekkaart voor geluid met daarop een spelpoort? Ergo: heb je m wel inde juiste poort geprikt EN heb je de betreffende optie voor joystickgebruik in je spel aangevinkt?[/quote:72f9148725]De Joysticks die ik tot nu toe gebruikt heb hebben allemaal een USB aan sluiting, dus in de USB poort, kan niet missen toch ? En in de speloptie heb ik idd die optie aangevinkt.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...