Ga naar inhoud

Prince of Persia the Sands of Time


Aanbevolen berichten

Ik heb een game gedownload van de Giga server in de USA. Het spel is helemaal compleet binnen gekomen. Maar nu ik het spel geïnstalleerd heb, vraagt hij bij het opstarten van de game elke keer dat mijn video kaart (GForce 4 440 MX) sommige texture en andere dingen niet ondersteunt! In de readme file staat dat de minimale systeem eisen zijn een GForce 3. De computer is een p4 2.4 mhz met 512 ddr geheugen :( Kan op ok klikken en het spel start evengoed op maar is dan niet vooruit te branden zelfs als alles ingesteld is op low. Wie weet hier raad mee.
Link naar reactie
Als de minimale systeem eis een GF3 vereist dan is het duidelijk, althans volgens Nvidia logica: Een geforce 4MX is dan niet voldoende! (dit staat trouwens ook in de readme, RTFM!) :roll: De GF4MX is namelijk niets anders dan een opgevoerde GF2 en heeft dus [b:a34041e0bc]geen[/b:a34041e0bc] ondersteuning voor DirectX 8.0, wat de GF3 wel heeft. That's Nvidia for you! :evil: /edit Ik heb dit spel net even geinstalleerd en gespeeld op een XP1800+ met 256Mb SDR-SDRAM en een Radeon 7500 (Min. syst. eis is een Radeon 8500). Op 800*600*32 hoefde ik alleen maar de 'special effects' op 'med' te zetten om een aardig speelbare snelheid te krijgen i.c.m. met een redelijk goed beeld... 8) En het is nog wel een 'Nvidia, the way it is meant to be played' game....haha hmmm... :lol: Sterker nog, ik vond het er opvallend goed uit zien voor 800*600 en ik ben toch redelijk verwend qua graphics eisen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...