Ga naar inhoud

NFS underground problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb regelmatig als ik NFS-U speel en ik een race begin dat na het laad scherm me beeld zwart is, ik hoor het geluid wel van de race die staat te beginnen en ik kan ook het opties menu oproepen (die ik dus niet zie). Ook heb ik wel eens dat nadat ik een race in de underground mode heb gereden en weer terug ga naar het menu, dat dan het scherm getoond wordt maar zonder de menu dingen of dat dit wel geladen wordt maar me muis pointer niet te bewegen is en ik nix kan aanklikken. Iemand idee's? Deze 2 dingen gebeuren de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb het spel in de default map geinstalleerd, een update gedownload en verder heb ik de nieuwste drivers voor me videokaart. Ik draai op windows XP proffesional.
Link naar reactie
Ik heb nog een ander probleem..... Als ik het spel wil spelen nadat ik de 1.0 crack heb geinstalleerd slaat ie op zwart scherm tijdens het laden. (en ja, ik heb de origineel, maar als ik het met cd speel kan ik na 10x mn cd afschijven, ben niet zo zuinig met die dingen.... :oops: ) Toen d8 ik, laat ik de 1.1 crack proberen, maar die doet het ook niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing, of kan ik ergens een 1.1 patch downloaden?
Link naar reactie
[quote:5e33f43e91="rikverhagen"]Ik heb nog een ander probleem..... Als ik het spel wil spelen nadat ik de 1.0 crack heb geinstalleerd slaat ie op zwart scherm tijdens het laden. (en ja, ik heb de origineel, maar als ik het met cd speel kan ik na 10x mn cd afschijven, ben niet zo zuinig met die dingen.... :oops: ) Toen d8 ik, laat ik de 1.1 crack proberen, maar die doet het ook niet, zelfde probleem. Iemand een oplossing, of kan ik ergens een 1.1 patch downloaden?[/quote:5e33f43e91] je moet gewoon play online doen dan gaat ie de patch downen
Link naar reactie
[quote:2421775065="M@XXER"]Mijn broer had het spel geinstalleerd op zijn laptop. Pentium 4 2.6 ghz + 512 ram. Videokaart weet ik niet. MAar als hij het spel opstart sluit het meteen weer af. Zijn er al patches voor NFSU of zal aan zijn videokaart liggen?[/quote:2421775065] ja zijn al patches zie topic krijg patch niet geinstalleerd :lol:
Link naar reactie
[quote:491a0f91f2="M@XXER"]Waar kan ik de patch vinden? Zie de topic nergens staan :roll:[/quote:491a0f91f2] Heb je [b:491a0f91f2]dit[/b:491a0f91f2] topic wel goed doorgelezen??!! Een paar berichtjes boven de jouwe had ik gepost: [quote:491a0f91f2="Capone"][quote:491a0f91f2="rikverhagen"]Iemand een oplossing, of kan ik ergens een 1.1 patch downloaden?[/quote:491a0f91f2] In het startmenu van NFS staat een link naar 'check for updates'... Wel eerst de originele exe in je spelmap zetten natuurlijk...[/quote:491a0f91f2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...