Ga naar inhoud

America's Army: Special Forces (SFAS)


Aanbevolen berichten

Ja je moet eerst een special force training doen met *zucht* een test maken. Daarna moet met een andere training proberen ongezien checkpoints proberen te bereiken. Als je dat gedaan heb kan je de special forces maps spelen en je M4m modden met grenade launcher een standaard dat je hem neer kan zetten en verschillende scopes. De maps zijn wel leuk alleen je hebt nu ook soldaten die met je meevechten en die lijken nogal op terroristen. Op zich wel leuk alleen de systeem eisen zijn verdrievoudigd 2Ghz 512 MB ram en 128Mb aanbevolen! Vooral die SF maps zijn zeer zwaar op mijn pc zijn ze eigenlijk niet te spelen. Amd athlon xp 1900+ 256mb ram Geforce 440MX. Ik weet niet wat het is met AA het ziet er niet eens super mooi uit maar het is gewoon zeer zwaar. Dus als je voor 2.0 aa al moeilijk draaide kan je de SF maps wel vergeten.
Link naar reactie
Ik had AA nog nooit gespeeld en ben ook niet een fps fan. Ik vond AA erg zwaar draaien op mijn systeem. Zoals hierboven al is aangegeven zou dat toch niet moeten mogen. Ik heb denk ik drie keer online gespeeld en vond er niets aan. Veel erg ervaren spelers die mij al vanaf afstanden afschoten vanwaaraf ik nog niet eens kon zien welke zijde zij aan vochten. Ik ben terug gegaan naar castle wolfenstein voor mijn online fps plezier.
Link naar reactie
Kna iemand mij vertellen hoe ik in godensnaam langs die checkpoint kan komen in de tweede training van special forces? Ik ben bij A aangekomen maar daarna lukt het mij niet om verder te komen. Moet ik links of rechts? Ik ben beide kanten uitgegaan en steeds loop ik op een stuk vast. Links op een brug die ik niet kan vermijden en rechts op een checkpoint. Ik weet echt niet hoe ik er voorbij moet komen en begin behoorlijk geirriteert te raken met die level.
Link naar reactie
[quote:0d0ae89ca8]Kna iemand mij vertellen hoe ik in godensnaam langs die checkpoint kan komen in de tweede training van special forces? Ik ben bij A aangekomen maar daarna lukt het mij niet om verder te komen. Moet ik links of rechts? Ik ben beide kanten uitgegaan en steeds loop ik op een stuk vast. Links op een brug die ik niet kan vermijden en rechts op een checkpoint. Ik weet echt niet hoe ik er voorbij moet komen en begin behoorlijk geirriteert te raken met die level. [/quote:0d0ae89ca8] ik raak zelfs niet tot bij A, frustratie allom in die training,
Link naar reactie
[quote:3ffe01c8d6="rombaft"][quote:3ffe01c8d6]Kna iemand mij vertellen hoe ik in godensnaam langs die checkpoint kan komen in de tweede training van special forces? Ik ben bij A aangekomen maar daarna lukt het mij niet om verder te komen. Moet ik links of rechts? Ik ben beide kanten uitgegaan en steeds loop ik op een stuk vast. Links op een brug die ik niet kan vermijden en rechts op een checkpoint. Ik weet echt niet hoe ik er voorbij moet komen en begin behoorlijk geirriteert te raken met die level. [/quote:3ffe01c8d6] ik raak zelfs niet tot bij A, frustratie allom in die training,[/quote:3ffe01c8d6] haha lijkt me beter dat je dat voor je zelf houdt dan hoef je je er niet zo voor te :oops: als nu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...