Ga naar inhoud

Cheat in UT


Aanbevolen berichten

Ik ben pas sinds vorige week aan het gamen online, en dan met UT (het orgineel). Daarvoor speelde ik al heel veel met collega's en vrienden op een LAN. Nu was ik van de week aan het spelen en werd echt om mijn oren geslagen door een gamer, wat ik totaal niet kan begrijpen. Er zaten 16 man in het level, ik werd constant 2e, maar die andere gozer leek wel onwerkelijk goed. Zodra ik bij hem in de buurt kwam was ik dood. Nu ben ik echt niet de beste gamer, maar constant 2e zegt wel iets over mijn skills. Alleen waar ik geen verstand van heb zijn cheats. Zou hij deze gebruiken?? en hoe werkt dat dan?
Link naar reactie
[quote:4192086a87="arjant2"]Ik ben pas sinds vorige week aan het gamen online, en dan met UT (het orgineel). Daarvoor speelde ik al heel veel met collega's en vrienden op een LAN. Nu was ik van de week aan het spelen en werd echt om mijn oren geslagen door een gamer, wat ik totaal niet kan begrijpen. Er zaten 16 man in het level, ik werd constant 2e, maar die andere gozer leek wel onwerkelijk goed. Zodra ik bij hem in de buurt kwam was ik dood. Nu ben ik echt niet de beste gamer, maar constant 2e zegt wel iets over mijn skills. Alleen waar ik geen verstand van heb zijn cheats. Zou hij deze gebruiken?? en hoe werkt dat dan?[/quote:4192086a87] Als hij cheats gebruikt typt hij ze in in de console die kan je oproepen met tilde ~ . Wil je ook cheats ? dan weet ik er nog wel een paar, typ eerst iamtheone om de cheat mode te activeren en typ daarna loaded en allammo dna heb je alle wapens+minutie.
Link naar reactie
Bij online cheaten moet je eerder denken aan aimbots (als je er meer over wilt weten moet je maar even googelen) e.d. dan aan all ammo e.d. Met de mogelijkheden van UT zelf kun je namelijk niet online cheaten. Je zegt dat je pas sinds vorige week met online gaming bezig bent. Vergeet niet dat er mensen zijn die hun leven zo'n beetje hebben ingeruild voor online gamen. En UT gaat al jaren mee. Sommige mensen zijn er 'onmenselijk' goed in, denk niet te snel dat ze cheaten (hoewel het natuurlijk best mogelijk is). @Computerfreakje: Waarom citeer je in hemelsnaam een hele post, terwijl je ook nog eens de eerste bent die erop reageert? :roll: :roll: Om het dubbel duidelijk te maken waar je post op slaat? Dat overdadig en dwangmatig quoten is een vreemde aandoening die ik vaak zie op fora, vreemd...
Link naar reactie
Er zijn zoveel cheats voor on line gamen..verschillende hacks zoals wallhack(door muren heen kijken) en aimbots (automatisch voor een headshot gaan). BV voor COD net uit en er worden nu al cheats gemeld. Maar Count Uilesnor heeft gelijk. Er zijn mensen die hun sociaale leven aan de wilgen hebben gehangen voor het on line gamen. Mensen die al hun tijd in het gamen stoppen. Tuurlijk je hebt cheaters maar je hebt ook mensen die veel tijd in stoppen en goed worden en is het nou zo leuk voor hun om een cheater te worden genoemd door een jochie dat 1-40 loopt met zijn ratio????? (let wel dat ik jou niet bedoel :) )
Link naar reactie
*gaap* ga niet meteen denken aan 'cheats' als iemand zo ongeloofelijk goed lijkt te zijn. UT'99 is verdorie bijna 5 jaar oud ... als iemand die zo lang meespeelt ook maar een beetje talent heeft en dagelijks oefent dan zal ie over je heen lopen alsof je er niet bent. Zeker als je pas een week on-line bezig bent. Met name het verschil tussen lan (< 10ms ping) en het echte internet (< 50ms als je geluk hebt / < 150 ms met wat pech ... ) zul je moeten leren. Daarnaast zijn er wat UT'99 betreft nog zat van tegenmaatregelen die cheaters (voor zover die bestaan) tegenhouden. Let er maar eens op of een server 'CSHP' of 'UTpure' heeft staan in z'n naam en/of mutator-lijst.
Link naar reactie
[quote:caae8225aa="JaFO"]*gaap* ga niet meteen denken aan 'cheats' als iemand zo ongeloofelijk goed lijkt te zijn. UT'99 is verdorie bijna 5 jaar oud ... als iemand die zo lang meespeelt ook maar een beetje talent heeft en dagelijks oefent dan zal ie over je heen lopen alsof je er niet bent. Zeker als je pas een week on-line bezig bent. Met name het verschil tussen lan (< 10ms ping) en het echte internet (< 50ms als je geluk hebt / < 150 ms met wat pech ... ) zul je moeten leren. Daarnaast zijn er wat UT'99 betreft nog zat van tegenmaatregelen die cheaters (voor zover die bestaan) tegenhouden. Let er maar eens op of een server 'CSHP' of 'UTpure' heeft staan in z'n naam en/of mutator-lijst.[/quote:caae8225aa]ik vroeg het me alleen af. ik speel namelijk zelf ook al best lang, denk jaar of 2 a 3. En ben niet echt slecht... wellicht inderdaad het verschil tussen lan en internet dat me beetje parten speelt.
Link naar reactie
FPS moet je leren. Het is de alertheid en het richten dat je onder de knie moet krijgen. Dat lukt enkel door veel te spelen. En dan moet je spelen op servers waar je zelf niet over iedereen heen loopt. Probeer eerst een level te leren kennen. Er zijn in UT veel levels waar je makkelijk kan campen. Ook kost het goed gebruiken van de wapens veel tijd. Een basic wapen zoals een shock rifle wordt altijd veel gebruikt door n00bs. Na een tijdje denk je beter een ander wapen zoals een rocket launcher te kunnen gebruiken. Maar je ziet dat de vergevorderde spelers toch de shock rifle gebruiken. Dat komt omdat het moeilijk is die te masteren. Speel vooral in modes waar je moet killen. Geen CTF om Assault dus. Maar probeer eens LMS IG. Dan zul je zien dat je aim veel beter zal worden. Ook moet je leren strafen, of beter: dodgen. Tik 2x op links, rechts of naar boven om een dodge te doen. *dodgen=ontwijken. Ik speel UT zo'n 4 jaar, en kan zeggen dat ik wel bij de betere hoor. Ik wil je wel eens wat technieken aanleren. PM me maar dan doen we een potje curse. :D
Link naar reactie
kort samen gevat: er zijn mensen die door veel oefenen, talent en een goede hand-oog coordinatie extreem goed zijn vergeleken bij de rest @Computerfreakje haha die was echt zo liev om te lezen online gamen en dan ff via console cheats intypen... als het zo werkte zou het niet echt leuk zijn om online te spelen he ^_^ allemaal god mode :P
Link naar reactie
Cheaters zijn lastig te herkennen want zoals al eerder werd gezegd zijn sommige mensen erg goed. Ik dacht dat ik zelf wel redelijk goed was in Instagib speelde ik tegen iemand uit mijn klas en die won van me met 30 - 0. Als je tegen zo iemand online zou spelen zou je waarschijnlijk ook denken dat hij een aimbot had. Ik speel zelf ook wel eens online en je ziet soms wel iemand met aimbot. Met instagib kan je ze wel redelijk makkelijk herkennen als ze bijvoorbeeld in 1x omdraaien en dan meteen raak schieten (nou kunnen goede spelers dat ook wel maar als het altijd gebeurt kan het een cheater zijn.) Of dat ze vanaf het begin alleen maar godlike's halen. Over het algemeen kan je het beste gewoon niks zeggen als je "DENKT dat iemand cheat want er is een grote kans dat je gewoon met een goede speler te maken hebt. Vaak kan je wel cheaters reporten in het irc kanaal van de server.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:8474826543="AoM"]Cheaters zijn lastig te herkennen want zoals al eerder werd gezegd zijn sommige mensen erg goed. Ik dacht dat ik zelf wel redelijk goed was in Instagib speelde ik tegen iemand uit mijn klas en die won van me met 30 - 0. Als je tegen zo iemand online zou spelen zou je waarschijnlijk ook denken dat hij een aimbot had. Ik speel zelf ook wel eens online en je ziet soms wel iemand met aimbot. Met instagib kan je ze wel redelijk makkelijk herkennen als ze bijvoorbeeld in 1x omdraaien en dan meteen raak schieten (nou kunnen goede spelers dat ook wel maar als het altijd gebeurt kan het een cheater zijn.) Of dat ze vanaf het begin alleen maar godlike's halen. Over het algemeen kan je het beste gewoon niks zeggen als je "DENKT dat iemand cheat want er is een grote kans dat je gewoon met een goede speler te maken hebt. Vaak kan je wel cheaters reporten in het irc kanaal van de server.[/quote:8474826543]DAt had ik dus met die bewuste gamer, 1 keer schieten en raken..... en dood was ik...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...