anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 [quote:a92f7122c1="JaFO"]Dat '3d' is beperkt tot wat heuveltjes de plaatjes op het scherm. Er was geen echte 3D navigatie in de demo en geen Z-as actie zoals dat in een fps wel het geval is ...[/quote:a92f7122c1] Dit is dus echt onzin, er is gewoon een z as, dit is goed te merken als je net een berg maakt in de editor en je je water level grenzen te ver uit laat steken, je hele level loopt dan onder. De engine is gewoon 3d. De bergen zijn ook geen plaatjes meer zoals dit in RA1 tm andere delen het geval is maar gewoon op de ut03 manier met brushes (je weet wel terraininfo tools: paint enzo) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 Jafo : SDK heeft het over de echte generals : Niet over de demo. Die hebben per definitie een hoop minder dan het origineel n een demo blijft en demo . Maar dit heeft niets te maken met Capture van gebouwen. :wink: Beursstarter : ga je al lekker :lol: of ben je de zelfmoord commando's tegen gekomen :D :P :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 // sdk : je snapt het nog steeds niet he ? Ik heb het niet over het 3D zijn van het terrein. de enige eenheid die ergens 'over' heen kan zijn de vliegtuigen ... de rest moet langs elkaar heen lopen. Je kunt niet a la Homeworld een eenheid ergens 'onder' & 'boven' hebben. 't is nog steeds een 'simpel' 2d probleem qua navigatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 Als je een gebouw wilt capturen en er zitten al tegenstanders in ga dan met een amerika soldaatje met de flashbang upgraade en laat hem een flash bang op het gebouw gooien dan zijn alle mannetje in het gebouw in een keer dood :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2003 [quote:d1fffa4ae2="JaFO"]// sdk : je snapt het nog steeds niet he ? Ik heb het niet over het 3D zijn van het terrein. de enige eenheid die ergens 'over' heen kan zijn de vliegtuigen ... de rest moet langs elkaar heen lopen. Je kunt niet a la Homeworld een eenheid ergens 'onder' & 'boven' hebben. 't is nog steeds een 'simpel' 2d probleem qua navigatie.[/quote:d1fffa4ae2] zie nog steeds niet waarom je dan geen apthnodes zal gebruiken, que pathfinding is toch grotendeels zelfde, dat je bij ut03 ergens hoger kunt lopen wordt gewoon opgelost doordat muren de paden blocken. Het is dus combinatie van platte levels (en de lijntjes kunnen schuin naar boven onder lopen maar dat kan in generals ook) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 Waarom rijden ze dan nog de hekken omver ? Ze zouden toch heel makkelijk moeten kunnen zien dat ze daar niet zo maar doorheen mogen rijden ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 [quote:18badbffcb="JaFO"]Waarom rijden ze dan nog de hekken omver ? Ze zouden toch heel makkelijk moeten kunnen zien dat ze daar niet zo maar doorheen mogen rijden ???[/quote:18badbffcb] Haha dat is opzettelijk gedaan als special effect, in RA1 kon je ook al door de fences rijden (die grijze rechthoekjes), alleen niet door de concrete wall. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 De topic starter kan dit topic beter hernoemen naar de Generals/0.00 vragen/opmerkingen bak! Maar asl we dan toch lekker off-topic aan ut lullen zijn: Ze rijden ook zomaar zanzakken omver, hebben als die GI's ze net netjes neer gelehgt komt ur zon paladin en rijd er over heen! :wink: Overigens is een Comp stomp (Humans)4v4(Hards) met 0.00 zeer moeilijk. Voral als je instelt dat het start buget $50.000 is dan is het bij bijvoorbeeld Twilight Flame gewoon een contineue aanval, als je goede defens hebt levert dat alleen punten op maar als je dat niet hebt! Overigens vind ik twilight flame goed hergemaakt bij 0.00 veel beter strijdt veld. Alleen hadden ze die drop zone (Voor autotjes) wel wat steviger moeten maken, 4 napalm boms en weg gebouwtje! zeer irritant want de bomen zijn al uit het vliegtuig voordat jij um hebt neergeschoten! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 Nou ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg of topic maar jullie zijn allemaal erg Generals/0.00 fans en ik weet niet of julie wel eens op het Videokaartenforum komen maar ik heb een ernstige melding: [color=red:753db118df]Dit gebeurt als je de 52.16 drivers instaleert![/color:753db118df][quote=General X]Nou hier de eerste, redelijk duidelijke: Het gaat hier om het dak, maar dat was denk ik wel duidelijk! :P (Dit zijn de 2e versie screenshots de eerste stond het woord wazig er nog niet bij, dat is nu wel, voor de duidleijkheid :wink: ) Dit zijn overigens niet 2 helften, deze zijn allebei genoemn met versie 52.16! [img:753db118df]http://members.home.nl/jirivanbergen/12.JPG[/img:753db118df] En deze: Het gaat om de "oprijlaan" het einde daarvan [img:753db118df]http://members.home.nl/jirivanbergen/11.JPG[/img:753db118df] En zo is het bij alle gebouwen, het zijn overal een stel lagen over elkaar. [/quote]Dit gebeurt als je de 52.16 drivers instaleert! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 [quote:d91d35ca78="General X"]De topic starter kan dit topic beter hernoemen naar de Generals/0.00 vragen/opmerkingen bak! Maar asl we dan toch lekker off-topic aan ut lullen zijn: Ze rijden ook zomaar zanzakken omver, hebben als die GI's ze net netjes neer gelehgt komt ur zon paladin en rijd er over heen! :wink: Overigens is een Comp stomp (Humans)4v4(Hards) met 0.00 zeer moeilijk. Voral als je instelt dat het start buget $50.000 is dan is het bij bijvoorbeeld Twilight Flame gewoon een contineue aanval, als je goede defens hebt levert dat alleen punten op maar als je dat niet hebt! Overigens vind ik twilight flame goed hergemaakt bij 0.00 veel beter strijdt veld. Alleen hadden ze die drop zone (Voor autotjes) wel wat steviger moeten maken, 4 napalm boms en weg gebouwtje! zeer irritant want de bomen zijn al uit het vliegtuig voordat jij um hebt neergeschoten![/quote:d91d35ca78] Waar heb jij het over :-? Dropzone voor autotjes? In twilight flame, ik heb die map minstens 20 keer gespeeld en ben dat nog nooit tegengekomen. Tegen die pc is die map ook supermakkelijk (bouw als eerst vliegveld en dan dat vliegtuigje over de adnere geldplaatsten laten verdedigen. Maar dat is 2x2 zoals die map gespeeld zou moeten worden. (tactische beslissingen over verdediging supply depo's). 4x4 is dan gewoon ingraven: china, bunker met 5 rocket gasten voor elke tank en 2 gattling guns voor vliegtuigen en ventjes op elke eind van je stukje land (2 x dus) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Ja hoor ik weet niet of jij 0.00 hebt maar daar heet dat een Reinforcement pad. En die zijn zeer fragiel! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 [quote:8e34cd39bc="General X"]Ja hoor ik weet niet of jij 0.00 hebt maar daar heet dat een Reinforcement pad. En die zijn zeer fragiel![/quote:8e34cd39bc] lol nu vat ik em zero hour noem je 0 en dan versie 0 --> 0.00 Beetje vergezocht (zh 1.0 zou wat logischer zijn) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Nou je snapt um nog niet hoor: :wink: Zero Hour > Nul uur > 0:00 Snap je? Ik hed per ongeluk een , inplaats van een : gezet :) :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 [quote:ba62a3e1c6="General X"]Nou je snapt um nog niet hoor: :wink: Zero Hour > Nul uur > 0:00 Snap je? Ik hed per ongeluk een , inplaats van een : gezet :) :lol:[/quote:ba62a3e1c6] dat is gewoon leip had dan alleen een 0 gedaan. 0.00 is van 1.00 dat zou goed kunnen maar 0:00 van midden nacht.. neej onzin. Je hoeft hier niet op te replyen want lees het toch niet, doe nu stop dit topic volgen want het gaat echt helemaal nergens over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 // General X : Da's het beruchte 'probleem' van de 50.x + serie drivers van nVidia ... Door dit soort optimalisaties hebben ze flink wat snelheid kunnen 'winnen'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 Weet ik, [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=655028#655028]in dit topic[/url] hebben wij het daarover. Ik wouw julliw alleen eve waarschuwen. Maar we raken wel heeeel ver off topic, drek wordt hij door zon moderator weer gesloten! :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen