Ga naar inhoud

Command & Conquer generals: gebouw capturen


Aanbevolen berichten

Misschien een hele stomme vraag. Ik moet vier gebouwen capturen maat ik zou niet weten met welke units ik dit zou moeten doen. Zover ik weet heb ik alles geprobeerd maar het lukt niet. Wel is er een unit die vijandelijke gebouwen kan capturen (Ook al werkt die button om een andere manier niet in deze missie) maar het gaat hier om neutrale gebouwen zoals een refinery. Wie helpt mij?
Link naar reactie
[quote:7add09e61f="Bosje"][quote:7add09e61f="beursstarter"] Ik moet vier gebouwen capturen [/quote:7add09e61f] Heb je nog geen skrimisch, lan of online gespeeld ? :wink: Oil baracks als eerste capturen is zowat een must. Pas wel op : de computer tegenstanders en andere medespelers weten dat ook :D[/quote:7add09e61f] oil derks mollen werkt een stuk beter :wink:
Link naar reactie
SDK : mollen van de oil van de vijand oke, in bezit hebben levert altijd constant geld op dus mooi meegenomen. Eens dat je hem molt zodra je hem moet opgeven. Als je als eerste captured krijg je een bonus !! Leuk aan het begin vh spel. Capturen van een reeds gecaprurde oil lvert geen bonus op. Beursstarter : goed oefenen in skirmish-Lan. Tegenstander altijd op HARD/Brutal zetten. Als je dat beheerst dan pas naar Zero Hour. Je tegenstanders zijn bij nul uur een stuk sterker geworden, gebruiken ook alle wapens etc.. Maak je borst maar nat
Link naar reactie
[quote:f8c0d3f370]Beursstarter : goed oefenen in skirmish-Lan. Tegenstander altijd op HARD/Brutal zetten[/quote:f8c0d3f370] Ik ben bezig met de campaing op brutal. Da's ook best pittig in sommige levels. Ik had het spel een tijdje laten liggen omdat ik het nogal tegen vond vallen. Ik had er veel meer van verwacht. Maar ik begin het steeds meer te waarderen. Maar ik trainde vroeger in Red Alert ook op die manier in het LAN. Met 5 tegenstanders op hard, die allemaal tegen jou en dan maar zien te winnen. :lol:
Link naar reactie
[quote:1d4cf1bc97="sdk"]Heb em nog niet gespeeld die zero hour maar in gewoong enerals kan je in je eentje 5 brutals aan. AI is iets te dom gemaakt, wordt denk ik ook veroorzaakt door ontbreken goede waypoints in de map.[/quote:1d4cf1bc97] Best moeilijk maar eens : het zou kunnen Probeer het volgende in skirmish ([b:1d4cf1bc97]geen cheats gebruiken natuurlijk[/b:1d4cf1bc97]) Kies map Fortress Avalanche : 1 tegen 5 (bijv 5 x USA) of (5x China) Deze 5 moeten [b:1d4cf1bc97]wel in dezelfde groep [/b:1d4cf1bc97]zitten (anders vechten ze ook tegen elkaar) Alle 5 op Brutal. Welke partij je zelf wil zijn maakt niet uit. Binnen hoeveel minuten ben je gecrushed ? :lol: Eens de AI is een beetje dom, hij lijkt wel te onthouden wat je doet. En daardoor worden de pc tegenstanders wat sterker. De AI van nul uur is beduidend stukken beter.
Link naar reactie
Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben. Bij cnc ontbreekt dat. En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.
Link naar reactie
Zero Hour is echt t*ring moeilijk tegen 5 brutals, 3 is me al gelukt en 4 nét niet. (ik speel overigens het meest online) VB: Als één bot de "usa super weapon general" is en een andere bot de "usa air general", dan zit je al in de penarie. De SW general maakt namelijk meteen 3 Particle Cannons en die Air general heeft al meteen Carpet bombing nadat hij het command center heeft gebouwt. Tja, dan heb je ook nog die andere 3 bots :wink:
Link naar reactie
[quote:ca17fd78f6="Rapid|NL|Angel"]Zero Hour is echt t*ring moeilijk tegen 5 brutals, 3 is me al gelukt en 4 nét niet. (ik speel overigens het meest online) VB: Als één bot de "usa super weapon general" is en een andere bot de "usa air general", dan zit je al in de penarie. De SW general maakt namelijk meteen 3 Particle Cannons en die Air general heeft al meteen Carpet bombing nadat hij het command center heeft gebouwt. Tja, dan heb je ook nog die andere 3 bots :wink:[/quote:ca17fd78f6] Volgens mij speelt de computer vals op brutal :D
Link naar reactie
[quote:f26fd6bd38="sdk"]Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben. Bij cnc ontbreekt dat. En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.[/quote:f26fd6bd38] UT'03 heeft een 3D map terwijl Generals 'maar' een 2d-map is. Dat ze dat & een fatsoenlijk pad-zoek mechanisme nog steeds niet hebben opgelost vind ik toch nogal rampzalig. Tenminste bij de demo reden de tanks & voertuigen doodleuk door de omheining heen, terwijl je zou verwachten dat 'ze' minimaal je eigen omheining zouden respecteren. Ook die 'neutrale' inwoners werd gewooon overheen gefietst zonder dat er ook maar een enkel probleem was. Waarom ze die er dan bij hebben gezet is me dan ook een compleet raadsel. :(
Link naar reactie
[quote:9f9b4b3f72="JaFO"][quote:9f9b4b3f72="sdk"]Het zit hem in de opnbouw van de AI points per map. Ik heb zelf ooit eens een map gemaakt en er valt alleen innerbase outerbase en main battlefield aan te geven. DAt AI bij een spel als ut03 zo goed werkt komt dat als ik daar een map voor maak ik als een gek navpoints /defspots/jumpspots/ambushpoints enz aan het plaatsen ben. Bij cnc ontbreekt dat. En vaak is 1 vs 1 moeilijker dan 5 vs 1 omdat ze dan allemaal geen geld hebben en jij je gewoon lekker ingegraaft met hackers.[/quote:9f9b4b3f72] UT'03 heeft een 3D map terwijl Generals 'maar' een 2d-map is. Dat ze dat & een fatsoenlijk pad-zoek mechanisme nog steeds niet hebben opgelost vind ik toch nogal rampzalig. Tenminste bij de demo reden de tanks & voertuigen doodleuk door de omheining heen, terwijl je zou verwachten dat 'ze' minimaal je eigen omheining zouden respecteren. Ook die 'neutrale' inwoners werd gewooon overheen gefietst zonder dat er ook maar een enkel probleem was. Waarom ze die er dan bij hebben gezet is me dan ook een compleet raadsel. :([/quote:9f9b4b3f72] Heb je toch niet goed gekeken, generals is 100% 3d. Maar princiepeblijft zelfde, een paar path nodes zou elk spel wel moeten hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...