Ga naar inhoud

HL2 GRATIS!!!!! (wel eerst ruim €600 dokken)


Aanbevolen berichten

[quote:e941bbc95d="Wizz15"]Denk je een state-of-the-art grafische kaart te kopen van je zuurverdiende geld(9800Pro), komt er niet veel later een beter model (9800XT) en dan blijkt dat je halflife 2 er nog eens gratis bij krijgt ook :o ... lekker is dat :P[/quote:e941bbc95d] Briefje schrijven wil nog wel eens helpen, kopie van 't bonnetje erbij, beetje vriendelijk blijven, doet wonderen, geloof me, een beetje energie erin, en je hebt geoown ook HL2 !! :-) Let us know!
Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zou kunnen werken, mits de kaarten even duur geweest zouden zijn, en ik de Radeon 9800 Pro wat later had gekocht dan t geval was. Ik ben vanaf t eind van de zomervakantie niet meer op t forum geweest en toen riep iedereen dat je de 9800Pro moest kopen :P ... dat heb ik dus gedaan en dan blijkt dat als ik ff had gewacht ik een betere kaart had gehad :cry:
Link naar reactie
[quote:31840656b1="Wizz15"]Ik ben vanaf t eind van de zomervakantie niet meer op t forum geweest en toen riep iedereen dat je de 9800Pro moest kopen :P ... dat heb ik dus gedaan en dan blijkt dat als ik ff had gewacht ik een betere kaart had gehad :cry:[/quote:31840656b1] en als je nog ff wacht is er weer een betere... en als je nog ff wacht is er weer een betere... en als je nog ff wacht is er weer een betere... en als je nog ff wacht is er weer een betere... afijn je snapt me wel ;)
Link naar reactie
[quote:def822d673="Wizz15"]Dat zou kunnen werken, mits de kaarten even duur geweest zouden zijn, en ik de Radeon 9800 Pro wat later had gekocht dan t geval was. Ik ben vanaf t eind van de zomervakantie niet meer op t forum geweest en toen riep iedereen dat je de 9800Pro moest kopen :P ... dat heb ik dus gedaan en dan blijkt dat als ik ff had gewacht ik een betere kaart had gehad :cry:[/quote:def822d673] Ach, schrijf je iets van: ************************************************** Beste Ati, Een aantal weken geleden de Radeon 9800Pro gekocht voor €578 Pleuro, en ben verschrikkelijk tevreden over de performance van deze kaart. Het vervelende alleen is dat, ik nu een week of 2 later, de nieuwe Radeon 9800XT in de winkel zie liggen met een gratis HL2 coupon. Ik vind het heel erg vervelend dat ik dit op 1 of 2 weken na ben misgelopen. Ik had natuurlijk erg graag de XT versie gekocht, en daarbij ook de HL2 coupon ontvangen. Is er een manier om samen iets te regelen zodat ik aanspraak zou kunnen maken op jullie geweldige HL2 actie. Ik hoor het erg graag van U. Met vriendelijke groet een erg tevreden Ati klant ************************************************** bla bla bla bla bla Wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd maar!! Beetje met de dagen schuiven, zodat het zo kort mogelijk lijkt :-) je kan het allicht proberen toch!! Succes
Link naar reactie
[quote:ccf7dc3cfe="Wizz15"]ATI heeft toch geen kantoor in nederland of iets dergelijks? of zal ik de brief naar Hercules sturen? :P daar heb ik mn kaart vandaan...[/quote:ccf7dc3cfe] Ja idd, net van welke leverancier je de kaart hebt uiteraard!! (kweet niet of de actie vanuit Ati komt, of van hercules o.i.d, ik verwacht ATI overigens!! want het zit bij de chipset ??? ) Ach je snapt vast wel wat ik bedoel, gewoon doen, en desnoods probber je allebei, (krijg je 2 coupons hahahaha)
Link naar reactie
vergeet het maar, gaat je niet lukken, de HL2 actie is exclusief voor de 9600XT en 9800XT. Deze " de plank mis slaan " gebeurtenissen zit het leven vol mee. kan er legio opnoemen, ook met niet computer gerelateerde dingen. Koop een Breedbeeld TV en 2 weken later is het zelfde model in een keer in de aanbieding. etc etc. Jammer, dat kan overal mee gebeuren, leg je er bij neer. Overigens is de 9800PRO helemaal geen miskoop, uitstekende kaart, de 9800XT is maar iets sneller en een stuk duurder.
Link naar reactie
[quote:9454bf9e76="Red Dragon"]Dat is betrouwbaar genoeg vind ik, 3 versie's dus. Collector's edition zal het wel niet zijn, kan dus de SP only versie worden of de SP+MP versie. ik zal eens kijken of er op de site van ATI iets over staat. [edit] ATI zelf is er ook niet duidelijk over: http://www.ati.com/gitg/promotions/halflife2/index.html[/quote:9454bf9e76] Dus is het maar afwachten wat ATI doet, ze kunnen over beide versie's "full version" zeggen. En meestal is het zo als ze het er niet bij zetten dat het die met MP is, dan kun je er haast wel van uit gaan dat het single player is. Anders zou je het wel weten dat er MP in zit, maar ze houden het juist stil, dus kan je er van uitgaan dat het alleen de SP is, anders zou het een stukje verloren marketing van ATI zijn, en meestal zit de marketing bij zulke bedrijven wel goed. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...