Ga naar inhoud

HL2 GRATIS!!!!! (wel eerst ruim €600 dokken)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:db7a60085a="El-Broosha"] Was je weer net iets te snel RD :-? [/quote:db7a60085a] Nope, ik heb ook een coupon voor gratis HL2, ik heb ook een Asus Radeon 9800XT. 8) HL2 zit overigens ook bij de Hercules 9800XT o ja, je hoeft echt geen dure 9800XT te kopen hoor, je krijgt HL2 ook gratis bij de Asus en Hecules Radeon 9600XT en die heb je al voor onder de 230 Euro.
Link naar reactie
Ik weet dat Hercules en Asus Half-life 2 leveren bij de kaart dat is naast hun merknaam en vele extra's natuurlijk ook een reden dat hun duurder zijn. De Asus is overigens niet 600 Euro hoor, ik heb er 567 voor bedtaald. Ik vermoed (en ik weet dat dus niet zeker) dat Connect-3d, Club-3d, Saphire en Powercolor geen HL2 leveren. verder hebben die merken altijd een eenvoudige doos met weinig extra's en een standaard cooler. Asus heeft een eigen cooler ontwikkeld die wat krachtiger is dan de standaard cooler. Op dit forum heeft CV een Saphire.
Link naar reactie
// Red Dragon : Dat plaatje in de link van Mycom die El-Broosha gaf. // vincenzo Het is anders vrij normaal dat winkels op die manier net doen alsof ze korting geven. :( Daarom moet je meestal ook kijken wat het op andere plaatsen kost zodat je de werkelijke prijs weet. Ik durf te wedden dat ze tijdens de HCC-dagen 'ineens' goedkoper zijn ...
Link naar reactie
Alle Asus 9800XT kaarten zijn Vivo, voor andere kaarten weet ik dat niet. Het PCB van de 9800XT verleent zich ervoor om een " Rage Theather 2 " chip te plaatsen (zelfde geld voor de 9600XT) deze chip is nodig om TV-in te hebben. Het is aan de fabrikanten om de beslissing te nemen om gebruik te maken van deze chip, zonder deze chip dus geen Video-in (ViVo) en dus een goedkopere kaart. Of er Half-life 2 bij zit? geen idee, bij ASUS en Hercules wel maar voor andere merken verwijs ik men naar de fabrikant/leverancier
Link naar reactie
'Video In / Video Out' dus ? 't is altijd oppassen met die afkortingen en gebrekkige beschrijvingen op websites. :( // -- Wat de MyCom-aanbieding betreft : volgens de folder van Mycom zit er ook nog een 7-in-1 cardreader/writer en een 'leren' koffertje bij. (verklaart m.i. al de kosten tov dezelfde kaart bij andere winkels ... )
Link naar reactie
o ja, das waar ook er zit een card reader bij, lekker nuttig :roll: ViVo is inderdaad Video-In en Video-Out. Maar om op het topic terug te komen, als je dus Half-life 2 wilt en een redelijke videokaart kan je beter voor een 9600XT gaan, als je het snelste van het snelste wilt, tja dan is de Hercules volgens mij goedkoper als de Asus, beiden leveren HL2
Link naar reactie
Ja idd ... 'lekker nuttig', maar dat geldt voor de meeste troep *eh* gadgets die worden geleverd (of is Gunmetal echt zo'n geweldig spel ? ;)) maar ... goed. Is die 'speciale' koeling van Asus echt veel beter/stiller dan de standaard variant ? Hercules noemt z'n eigen(?) variant een "Advanced copper cooling system" ... maar het lijkt toch wel heel erg op de 'normale' koeling van Ati met een ander stikkertje. *argh* die marketing-taal ook elke keer :evil:
Link naar reactie
Gunmetal heb ik in de verpakking gelaten :) Ik weet niet of de asus cooler stiller is, hiervoor had ik een zalman cooler op mijn radeon 9700 en die was natuurlijk veel stiller omdat die geen geluid maakte. Hercules gebruikt volgens mij ook gewoon de standaard cooling, de Asus cooler oogt beter, ik weet alleen niet of hij echt beter is. Ik heb de Asus gekocht omdat dat de eerste 9800XT was die leverbaar was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...