Ga naar inhoud

HL2 GRATIS!!!!! (wel eerst ruim €600 dokken)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het 'plan' is nog steeds een Asus of Hercules 9800XT ... Eigenlijk vind ik het jammer dat de XT van Hercules niet zo mooi blauw is als hun 'pro'-versie. HL2 is aardig, maar om me daar blind op te staren vind ik wat overdreven. Ik reken er idd ook op dat er goedkopere aanbiedingen te vinden zijn. Op zich al de reden voor mij om a.s. vrijdag al te gaan. Dan kan ik bij problemen desnoods nog zaterdag terug of ik koop pas zaterdag en kan zondag nog terug ... Dat alles voor het geval ik op de beurs geen winkel vind die ook in de buurt zit. In theorie genoeg ruimte om zowel van de beurs te genieten en wat andere gadgets te kopen (als m'n gezonde verstand me dat toestaat na zo'n grote uitgave ;))
Link naar reactie
*evil grijns* Die Asus 9800XT gaat me 539,- kosten bij Computerland. De beursprijs geldt ook in hun winkels op vertoon van de beurskrant ... Er waren nog een paar stands met vrijwel dezelfde prijs voor de Asus (waaronder Chicon). De enige 'teleurstelling' was dat ze de kaart in de winkel net niet op voorraad hadden :( Maar afgezien daarvan was het een hele geslaagde dag. Ik zag op de beurs ook nog een Saphire voor 499,- en de Hercules zat in de buurt van de Asus qua prijs. :)
Link naar reactie
"vol verwachting klopt mijn hart ... " Voor die prijs moet het toch wel goed gaan ... 't is ten slotte wel de duurste grafische kaart die ik ooit heb aangeschaft. Nu maar hopen dat Murphy geen roet in het eten gooit, want toen ik m'n R8500 wilde kopen had ik ook de pech dat ie net niet op voorraad was. (lol ... zelfde winkel, ook net vanwege de hcc-beurs ... de geschiedenis herhaalt zich ;))
Link naar reactie
Ik moest ff reageren hoor...Gunmetal is echt de leukste veredelde benchmark die ik in tijden heb gespeeld, ik was echt serieus teleurgesteld toen ik 'm al na 3 avonden spelen en een missie of 10 had uitgespeeld... :cry: Ik vond de supersnelle gameplay i.c.m. de prachtige graphics ('infinite' horizon!) bijzonder leuk! 8) toch zeker waard om ff uit je verpakking te halen RD! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...