Ga naar inhoud

HL2 GRATIS!!!!! (wel eerst ruim €600 dokken)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

//Jafo Klopt HL2 zit alleen bij de 9600XT en 9800XT, staat volgens mij ook op de website. Ach jij hoeft maar totaal 1,5 week te wachten op je 9800XT, ik moet nog veel langer wachten op mijn Iiyama Prolite E431S-S(silver) 17" TFT :( Staat in Backorder en kan nog wel een paar weken duren :( //Gunmetal Ik vond de demo niet veel aan, misschien dat het orgineel wat leuker is. Ik heb liever HL2, maar dat zal nog wel tot ergens in 2004 duren
Link naar reactie
Ik ga binnenkort een systeem samenstellen (bv bij perfect-systems) Als ik zo'n ASUS 9600XT koop, krijg ik die HL2-coupon er dan bij? Of houden ze die lekker achter :P Want als je een systeem samenstelt krijg je meestal de dozen van de verschillende hardwareonderdelen er niet bij dacht ik (iig niet bij sky pc's) Anders koop ik gewoon een Sapphire 9600XT.
Link naar reactie
[quote:f599503810="no_name"]HL2, wat was dat ook al weer, zo lang niet wat overgehoord :P Het is toch alleen maar de single player die er bij zit?[/quote:f599503810] :o en dat voor 600 euro? dan zou ik me wel redelijk geript voelen... :wink: ach, het is wel een leuke extra erbij, maar ik neem toch aan dat het gewoon inwisselbare coupons zijn voor bij de FRS enzo??
Link naar reactie
[quote="Red Dragon]Iiyama Prolite E431S-S(silver) 17" TFT :([/quote] Is dat die TFT met een refreshrate van minder dan 20 ms? Dan heb ik die zien hangen tijdens de HCC. Zeer fraai en helder beeld. Ik wacht echter liever tot de 19" varianten er zijn. Mijn huidige Trinitron Multiscan E400 is ook 19" en heeft nauwelijks of geen zwartranden. Ik ben bang dat ik op termijn de TFT 17" te klein ga vinden.
Link naar reactie
[quote:7ee3cb92fc="El-Broosha"][quote:7ee3cb92fc="Red Dragon"]Iiyama Prolite E431S-S(silver) 17" TFT :([/quote:7ee3cb92fc] Is dat die TFT met een refreshrate van minder dan 20 ms? Dan heb ik die zien hangen tijdens de HCC. Zeer fraai en helder beeld. Ik wacht echter liever tot de 19" varianten er zijn. Mijn huidige Trinitron Multiscan E400 is ook 19" en heeft nauwelijks of geen zwartranden. Ik ben bang dat ik op termijn de TFT 17" te klein ga vinden.[/quote:7ee3cb92fc] yeps, 16ms is dat scherm, en hing bij de Iiyama stand, erg fraai scherm vind ik zelf. 19"model is er ook de E481S maar die is geen 16ms maar 25ms dacht ik. [quote:7ee3cb92fc="no_name"] Het is toch alleen maar de single player die er bij zit?[/quote:7ee3cb92fc] Op de coupon staat: Valve's Fulle version game - Half life 2! dus volledig, SP en MP!
Link naar reactie
weet iemand dit: Ik ga binnenkort een systeem samenstellen (bij eynstein) Als ik zo'n ASUS 9600XT koop, krijg ik die HL2-coupon er dan bij? Of houden ze die lekker achter Want als je een systeem samenstelt krijg je meestal de dozen van de verschillende hardwareonderdelen er niet bij dacht ik (iig niet bij sky pc's) Anders koop ik gewoon een Sapphire 9600XT ?? ?
Link naar reactie
Volgens mij gelden die 3 edities alleen als HL2 je via Steam zou bestellen. btw : ik vind wel dat ze het met het serienummer/cd-key goed hebben aangepakt. Het zit verstopt achter een kraslaagje ... :) Zouden ze ook bij normale spellen moeten doen, want dan is er minder kans dat iemand de cd-key jat door hem over te schrijven.
Link naar reactie
[quote:5580284f4d="no_name"][quote:5580284f4d="Red Dragon"] Op de coupon staat: Valve's Fulle version game - Half life 2! dus volledig, SP en MP![/quote:5580284f4d] Maar er zouden 3 editie's komen, Full version zegt dus niks.[/quote:5580284f4d] Ik mag aannemen als ik de game koop dat ik de hele game krijg, en niet 1/3 deel van die game! of de prijs moet ook 1/3 deel zijn van het totaal, dan is het geen probleem natuurlijk :-)
Link naar reactie
[quote:8409c54b0a="Aragnite"][quote:8409c54b0a="no_name"][quote:8409c54b0a="Red Dragon"] Op de coupon staat: Valve's Fulle version game - Half life 2! dus volledig, SP en MP![/quote:8409c54b0a] Maar er zouden 3 editie's komen, Full version zegt dus niks.[/quote:8409c54b0a] Ik mag aannemen als ik de game koop dat ik de hele game krijg, en niet 1/3 deel van die game! of de prijs moet ook 1/3 deel zijn van het totaal, dan is het geen probleem natuurlijk :-)[/quote:8409c54b0a] geruchten geruchten..... het zou zo zijn dat bijvoorbeeld je een versie kan kopen maar dan moet je voor alle mods extra betalen. der zou ook een versie komen waar je per maand betaalt en waarbij je dus alle extra zooi gewoon krijgt .... tis gewoon afwachten.... zijn een hoop zwartkijkers mbt Steam & HL2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...