Ga naar inhoud

SOF@ probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb net Soldier of fortune 2 gehuurd en tijdens de installatie van cd2 knalde mijn cd rom speler en cd rom door de woonkamer Dit is geen grap. Nou ben ik kwaad terug geweest met mijn kapotte speler die ik net een 2 weken heb. en wat dacht je wat de verkoper zei: Wist je niet dat je SOF2 niet gespeeld kan worden met een 52speed cdrom speler Ze haalde het bloed onder mijn nagels weg, vaag man ! Effe een vraagje of iemand wel eens dit soort dingen mee heeft gemaakt. Volgens de vrouw van de videotheek komt het vaak vaak voor bij SOF games ik snap er geen moer van maar die mensen in de videotheek zijn erg geschrokken hahahah vage gasten daar Laat het effe weten
Link naar reactie
Ik snap niet dat je CD-Rom speler door de kamer kan vliegen, tenzij je hem er gewoon los in hebt bungelen, de CD wordt ook niet gelanceerd tenzij het CD laadje er met 50KM/h uit komt vliegen en dan lijkt me nogal onlogisch als je het mij vraagt. Dat SoF2 niet met een 52x speler gelezen mag worden is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, dat het wel vaker voor komt bij SoF eveneens En moge dit verhaal nog enige waarheid bevatten dan zou ik de schuld bij jezelf leggen of bij je CD-Rom speler. Maar zelfs daar twijfel ik aan. Michel.
Link naar reactie
hmm.. dit verhaal wil ik wel steunen.. Mijn cd-rom staat nu zo'n 2dagen al open (ook een 52x). De cd (gta3) is achter mijn lade gekomen, en kan er nu niet meer weg, en mijn cdlade staat al een tijdje open. Ook een keer had ik de CDFOONGIDS (ofzo :P) in mijn cdr.. toen een knal, en er schoten allemaal scherven langs mijn hoofd.. Eentje raakte me opmijn voorhoord. had een snee, die gelukkig niet gehecht hoefde te worden. Heb jij het ook over een merklose 52x?? (misschien ook wel van de NoRRod, dan zitten we op de zelfde freq. :P )
Link naar reactie
Ik heb het niet met sof maar wel een keer met RA2. Toen is cd uit elkaar gespat en moest ik scherven uit pc halen. Heb brief naar Westwood gestuurd en ander cd gekregen, is misschien een optie. En wat betreft die verkoopster, als ze niks gezecht heeft is zij aansprakelijk en moet zij de schade vergoeden. Heeft ze het wel gezecht of stond het wel ergens hoe klein dan ook, dan sorry voor jou maar heb je pech gehad en is het je eigen schuld. Ik hoop niet voor je het laaste :wink:
Link naar reactie
Ik gebruik een LG 52x cdrom speler. Heb tot nu toe nergens last van gehad. Wel merk ik dat de schijfjes soms erg warm worden. In combinatie met de snelheid zou zo'n schijfje uit elkaar kunnen spatten. Gelukkig maak ik van de belangrijke games (RA2, SOF2) een kopie zodat als er wat mocht gebeuren, ik niet het hele spel kwijt ben.
Link naar reactie
[quote:914dec7943="matel"] Gelukkig maak ik van de belangrijke games (RA2, SOF2) een kopie zodat als er wat mocht gebeuren, ik niet het hele spel kwijt ben.[/quote:914dec7943] hehe, dus wel effe een copytje draaien van de CD van de videotheek he... wel erg vreemd dat de cd eruit knalt. heb ik om eerlijk nog nooit van gehoord, er is wel eens een test geweest waar ze testen wat de max is een cdtje, maar dan praat je over tigx zo'n hoge snelheid dan die van jou.... misschien is je cdrom speler wel naar zn grootje, als ie stuk was/is, en er knalde wat tussen op het moment dat je de CD draaide, dan kan ik me voorstellen dat je de Cd lanceert.. zou eerder eens je cdspeler laten nakijken, want kan niet aan de Cd liggen.. en over de aansprakelijkheid, ik denk niet dat je de videotheek aansprakelijk kan stellen, ik denk eerder dat ze ook jou aansprakelijk zullen stellen, je hebt tenslotte iets van hun geleend en gemold... en ze zullen zich wel niet verantwoordelijk voelen voor de schade die jij berokkend met het gebruik van hun materiaal
Link naar reactie
"Ik heb net Soldier of fortune 2 gehuurd en tijdens de installatie van cd2 knalde mijn cd rom speler en cd rom door de woonkamer " In Amerika zouden ze zeggen: staat het duidelijk op de cd/doos? Maar ja, zal er wel niet op staan....maar ze verhuren het wel! :evil: Brrr. speler defect en een mooi spel weg.... Bel een eens hoofdkantoor! (Als ze dat hebben) Uit daar je ongerief... Sterkte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...