Ga naar inhoud

sof2 kamchatka cave complex


Aanbevolen berichten

ik zit in het laboratorium alle tegenstanders al omgebracht, ik ben naar boven gegaan en kom in een gang terecht waar een man in een witte jas rond loopt, achter de ramen zie ik in die ruimte een brand en wat gewonden en een man die achter het raam staat, bij de deur is een display met een hand, echter die deur krijg ik niet open, voor alle duidelijkheid ik ben dus in de liftschacht weer naar beneden gegaan dat is nadat ik de hendel boven heb overgehaald. iemand enig idee wat de oplossing is, ik zit nu al 2 weken vast en de frustaties lopen omhoog!
Link naar reactie
[quote:6b03f15ba1="Red Dragon"]volgens mij moet je dan via een luchtkoker naar een andere ruimte, voorzover ik me kan herinneren. dus zoek even in het plafon/muur naar een lucht koker opening[/quote:6b03f15ba1] Dat je inderdaad geknield cq. kruipend door die ruimte moet ... Of was dit nu al voordat je die kraan de diepte in liet vallen... :roll:
Link naar reactie
ik ben er al uit, in een gang boven in het laboratorium is aan het eind een raam, met een granaat ingooien en dan kan je naar beneden en aan ee wiel draaien, dan loopt het water weg en gaat er een deur open en dan kan je verder, eerlijk gezegd niet zelf uitgevonden, maar via een tip van het forum van hardware.info, toch bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
[quote:fa692bc0a4="werklinq"]ik ben er al uit, in een gang boven in het laboratorium is aan het eind een raam, met een granaat ingooien en dan kan je naar beneden en aan ee wiel draaien, dan loopt het water weg en gaat er een deur open en dan kan je verder, eerlijk gezegd niet zelf uitgevonden, maar via een tip van het forum van hardware.info, toch bedankt voor het meedenken![/quote:fa692bc0a4] Damm ... nu weet ik waar je zit ... 't was voor mij ook ff zoeken inderdaad toen ik daar was :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...