Ga naar inhoud

Pass all your missions America's Army


Aanbevolen berichten

hoi hoi [quote:dca4444996]Pass all your missions first go to (assuming this is where you put it) "C:\Program Files\Army Operations\System\save" then open the .txt file that is named after your account. After it is open change all the 0's to (i used 15). Voila. You have passed all your missions![/quote:dca4444996] kan iemand me meschien meer uitleg geven over dit stukje want ik begrijp er helemaal nix van :oops:
Link naar reactie
is toch niet zo moeilijk, je start een nieuwe game, speel het eerste level eventjes, en save dan. exit het spel dan en ga naar de dir. waar het spel staat. zal wel een mappie ''save game'' wezen ofzo. als je jouw game gesaved hebt als musicfreak1, dan staat er een file; musicfreak1.txt open die dan met kladblok ofzo, je zult dan wel een reeks cijfers en onzin zien, en waarschijnlijk ook de namen van alle levels. je moet nu de waardes van die levels omhoog gooien zodat het spel denkt dat je ze al gehaald hebt. dus staat er zoiets als: mission1 training----0 dan maak je van die 0 een ander cijfer. ik heb zoiets ook eens moeten doen met een ander spel, swat ofzo, je moet alleen wel ff de hele tekst doorzoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...