Ga naar inhoud

AA: zijn er cheats


Aanbevolen berichten

Zijn er cheats voor America's Army? Dingen zoals Invisible hack en Godmode? Gisteren zat ik te spelen, en er was 1 gast echt onwijs goed op bridgecrossing. Was een sniper, dus opzich niks mis mee. Maar ik lag een ronde onder de truck die bij de assault base staat, en hij liep tussen de truck en de auto die voor de arc staat in. Ik pompte een complete clip in hem, met aimed mode, en van heel dichtbij dus. Maar hij liep gewoon door, en had mij daarna pas door. Daarna draaide hij zich om en killde mij in 1 schot. Ik had ping 70, dus daar kan het niet aan liggen. Vond het een beetje een vreemd verhaal.... Ook zie ik zoms gewoon een wapen zweven, net alsof de player zelf onzichtbaar is.... ook al zo wazig. Heb ook al op het AA forum zelf gekeken, maar daar doen ze nogal geheimzinnig, de 1 zegt dat het wel kan en de ander niet. Weet iemand dit?
Link naar reactie
Mogelijk dat de server 'cheats enabled' heeft staan ? Een andere mogelijkheid is dat de speler de admin van de server was ... dan kun je vaak ook wat gemenigheden uithalen als je flauw wilt zijn. Weet je zeker dat je op een officieele server was van AA zelf ? btw : AA is nu volledig gereleased. De laatste patch met Airborne & Ranger-onderdelen is er. (maar dat weten jullie natuurlijk al lang ;))
Link naar reactie
[quote:bb6bca6eff="JaFO"]Mogelijk dat de server 'cheats enabled' heeft staan ? Een andere mogelijkheid is dat de speler de admin van de server was ... dan kun je vaak ook wat gemenigheden uithalen als je flauw wilt zijn. Weet je zeker dat je op een officieele server was van AA zelf ? btw : AA is nu volledig gereleased. De laatste patch met Airborne & Ranger-onderdelen is er. (maar dat weten jullie natuurlijk al lang ;))[/quote:bb6bca6eff] cheats stonden ieg niet aan, dat kan je zien. Ik weet zo niet meet of het een officiele server was :( En die patch was ik al aan het downen, gisteren kwam ik er niet door bij de Gh3ySpy, en er waren geen mirrors...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...