Ga naar inhoud

GTA3 loopt vast bij "Converting Textures....."


Aanbevolen berichten

1. Vlak voordat het spel moet starten loopt GTA3 bij mij vast tijdens het optimaliseren voor de videokaart oftewel bij "Converting textures.....". 2. Verder krijg ik in het optie menu de hardware ondersteuning voor geluid niet aan. Wat is dit voor een spel? Hier heb ik mijn geld niet voor uitgegeven ...grrrrrr :( Heb al de Microsoft patch gedownload, maar het hielp niets voor bovengenoemde problemen en volgens mij heb ik ook de laatste NVidia drivers. Specs: - Pentium 4 2.26 Mhz (533) - GeForce 4 Ti4400 (Leadtek) - 512 Mb RDRAM (PC1066) - Soundblaster Audigy - WinXP Home NL Wie weet er een oplossing voor bovengenoemde problemen?
Link naar reactie
welke drivers gebruik je voor je videokaart? (denk overigens niet dat het daar aan ligt maar ja) aan te raden drivers zijn de 29.42 van www.nvidia.com ik neem aan dat je het spel al eens werkend heb gehad op je vorige pc? Als je geen legale versie heb kan het ook zijn dat je data bestanden "corupted" zijn door het dowloaden. texture coverting is namelijk het uitpakken van de beeld data.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Windows XP en GTA3 gaan niet samen. Als je in de readme file kijkt kom je daarachter. Ze hebben een matige oplossing. Je kan een patch downloaden voor winXP maar dat heeft tot gevolg dat je geen schermbeveiligingen meer kan draaien en je pc kan niet in stand-by modus. Maar het werkt wel met het spel. Als je echt GTA 3 wilt spelen is dat de oplossing De mzzl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...