Ga naar inhoud

Boehoe!!!! :(


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:a1fc25c62b="S0epkip"]Heh? Het gaat van je bruto loon af ja.. maar voor een bepaalde tijd, dus.. Niet voor altijd ofzo :S Maar, ze zullen het in dat bedrijf vast veel beter weten dan ik ;) Alleen vind ik het een beetje raar, dat je uitkering daar dan op gebasseerd wordt (met aftrek van het pc prive project).[/quote:a1fc25c62b] Nee niet voor altijd, maar als je in het jaar (jaren) dat je die pc koopt arbeidongeschikt raakt gaat je uitkering naar het laatst verdiende loon en daar is dus zeg het PC geld af. Maar ik zal het mijn vader nog is laten navragen, vind het ook een vreemd iets.
Link naar reactie
Kijk, die computer is ook loon! Loon in natura! Alleen kan je van een PC geen deel aan de kant leggen voor een pensioen of arbeidsongeschiktheidsverzekering. Maar als je een vast contract hebt kun je het afteschrijven bedrag over drie jaar verspreiden! Dat is zo'n mini bedragje! Daar zul je in de opbouw van AOW etc. niet veel in merken! Trouwens het kan zowiezo niet op tegen de winst van belasting!
Link naar reactie
ja dat wou ik eerst ook, maar heb toch maar gekozen voor desktop. Mijn werkgever acceptteerd het als er losse onderdelen gekocht worden. Toch heb ik niet state of the art gekocht. Ik heb alles bij elkaar 1100 euro uitgegeven. Had ook kunnen kiezen voor een bv een TI4600 ipv TI2400 maar dat vond ik overdreven. Verder heb ik wel alles nieuw gekocht monitor etc. En ja dat het over een jaar weer oude troep is.....so be it.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...