Ga naar inhoud

Boehoe!!!! :(


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Epox 8K3A+ Amd XP 1900+ Thermaltake Volcano 7+ 256Mb Kingston pc 2700 333Mhz Leadtek GF4 4600Ti Ultra 250TD 128 Mb Samsung 20,4Gb Hd 5400 RPM ATA 33 Acer dvd 16x 40x Acer cd rewriter 8x4x32 8mb buffer. IIyama Vision Master pro 1411 Scanner Hp 3300C Printer Canon S400 Webcam Creative minicam. Logitech optical mouse Windows keyboard Owja,ik verdien niet veel. In elk geval geen 23 Euro per uur zoals sommigen hier :(
Link naar reactie
Wat ik me nu af vraag is dat de oudste onderdeel (de floppy disk) van de pc niet verbetert/vernieuwt wordt. Je ziet dat in de pc wereld alles met een hoog tempo vernieuwt/verbetert wordt.(videokaart, geluidskaart, cpu enz.) Terwijl met de floppy disk niks gebeurd. (zip drive kan wel in de plaats komen maar het kost nog al wat ook de diskette's voor de zip zijn niet echt goedkoop). Weet hier iemand wat er nog met de floppy disk gebeurd :-?
Link naar reactie
[quote:545a3d0cac="Freedom Fighter"]Wat ik me nu af vraag is dat de oudste onderdeel (de floppy disk) van de pc niet verbetert/vernieuwt wordt. Je ziet dat in de pc wereld alles met een hoog tempo vernieuwt/verbetert wordt.(videokaart, geluidskaart, cpu enz.) Terwijl met de floppy disk niks gebeurd. (zip drive kan wel in de plaats komen maar het kost nog al wat ook de diskette's voor de zip zijn niet echt goedkoop). Weet hier iemand wat er nog met de floppy disk gebeurd :-?[/quote:545a3d0cac] ik denk eigenlijk helemaal niks je zou zo denken dat de zip drive de opvolger is van de floppy (ongv dezelfde groote (hxlxb)
Link naar reactie
[quote:10d8de0cf0="Freedom Fighter"]Wat ik me nu af vraag is dat de oudste onderdeel (de floppy disk) van de pc niet verbetert/vernieuwt wordt. Je ziet dat in de pc wereld alles met een hoog tempo vernieuwt/verbetert wordt.(videokaart, geluidskaart, cpu enz.) Terwijl met de floppy disk niks gebeurd. (zip drive kan wel in de plaats komen maar het kost nog al wat ook de diskette's voor de zip zijn niet echt goedkoop). Weet hier iemand wat er nog met de floppy disk gebeurd :-?[/quote:10d8de0cf0] Er is al heel lang een LS120 in omloop (word vast wel ondersteund door je bios bij je boot opties. kijk maar eens) de LS120 is een floppy drive die zowel de oude 1.44mb 3,5" disk kan lezen en ook 3,5" LS120 schijven van 120MB groot. welke niet gezipped zijn zoals de Zip drive. Hier een voorbeeld van een LS120 drive: [img:10d8de0cf0]http://www.karbosguide.com/images/ls120.jpg[/img:10d8de0cf0] Echter is de LS120 nooit aangeslagen. waarom weet ik niet. Meer info over de LS120 en andere diskdrive vervangers hier: http://www.karbosguide.com/hardware/module4d.htm#ls120
Link naar reactie
Tja, ondanks alle pogingen om een vervanger te vinden is het niet echt gelukt ... - LS-120 : nooit echt aangeslagen - ZIP-drive : wel een succes, maar te duur en m.i. daardoor zo goed als verdwenen - CD-R/W : lijkt het enige formaat te zijn dat zowel goedkoop als groot is (kosten gelijk aan een floppy + 650Mb ruimte ... daar kan eigenlijk niks tegenop tenzij de DVD-R/W ooit een standaard wordt) - flashdrives & andere formaten geheugenkaarten bestaan wel, maar hebben m.i. hetzelfde probleem als ZIP-disk : te duur. Daarbij komt dat er geen echte standaard is ...
Link naar reactie
  • 1 maand later...
P-III 650MHz/ 128Mb SDRAM 20GB Western Digital SB Live 128 PCI Voodoo 3 3000 16Mb (wordt een Radeon 8500 LE) A-Open CDROM Philips CD-R Upgraden???? Moet ik op internet kopen, door familie in NL laten opsturen en maar ho-pen dat het hier heel aankomt.....Ging laatst voor een upgrade in de PC winkels alhier kijken.....enige videokaart: een onbekend merk met 16Mb .... moest nog 240 ANG (Ongeveer 100 euro) kosten... SO WHO IS HAVING A PROBLEM???
Link naar reactie
AMD Athlon XP 2000+ ECS-K7VZA (versie 3.0) 512MB PC-133 Leadtek GeForce 4 TI4200 (64MB) IBM DTLA 307030 (30GB, 7200RMP) SoundBlaster 128 2x 100Mbps Unex netwerkkaart 52x LG cdromspeler 15" Trust monitor (1024x768 70Hz) Een brander heb ik in m'n andere computer gezet (duron 800) omdat deze op mijn computer vreemde schokkeringen veroorzaakt. Zonder brander gaat alles goed. Helaas nog wel PC-133 geheugen. Ik wacht eerst tot de KT400 chipset uit is.
Link naar reactie
[quote:e7b1bd123b="matel"]Ik wacht eerst tot de KT400 chipset uit is.[/quote:e7b1bd123b] de KT400 chip is al uit. tis echter wachten to je er een leuk moederbord mee kan kopen :) waarom wacht je op de KT400 als je ook KT333 kan kopen. de KT400 bied alleen maar AGPx8 als extra. PC3200 kan ook op de KT333 en OCen gaat met de KT333 ook prima.
Link naar reactie
De KT400 heeft toch ook standaard een FSB van 166Mhz? Daarom wil ik gaan wachten. Je kunt de FSB wel gaan overklokken natuurlijk, maar niet gegarandeerd tot 166Mhz. Ook wil ik later makkelijker kunnen uitbreiden (nieuwe processor en grafische kaart). Tevens kan ik ondertussen mooi wachten totdat de geheugenprijzen wat gaan dalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...