anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 dat is nou echt iets wat totaal onboeiend is :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Zeg [color=red:fff79ba34b]Red Dragon[/color:fff79ba34b] zou je die screenies waar je een paar entries geleden naar verwijst (van Morrowind dus) nog eens kunnen posten. In de topic waar je naar verwijst worden ze namelijk niet weergegeven en ik zou wel graag eens zien wat ik zoal mis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Voor zoverik weet, is het menu van alle presentaties fimpjes en de leaks het menu zoals het wordt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 [quote:98eceeb7b5="Count Uilesnor"]Zeg [color=red:98eceeb7b5]Red Dragon[/color:98eceeb7b5] zou je die screenies waar je een paar entries geleden naar verwijst (van Morrowind dus) nog eens kunnen posten. In de topic waar je naar verwijst worden ze namelijk niet weergegeven en ik zou wel graag eens zien wat ik zoal mis.[/quote:98eceeb7b5] ligt misschien aan jou, bij mij doen ze het gewoon! :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 [quote:aec86061a4="Overclocker@15"]Nu weer over UT2003, ik vraag me af waarom ze het menu zo Q3A achtig hebben gemaakt, ik vond dat desktopachtige veel proffesioneler, minder kinderachtig uit zien en ik vond dat handig werken, ik denk niet dat ze het veranderd hebben omdat ze klachten er over hebben gekregen. wat vinden jullie??[/quote:aec86061a4] Ik vond die interface van UT juist super onhandig. Nu is het zoals elke random shooter, kan prima vinden wat ik zoek althans. Misschien niet orgineel, maar wel effectief. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik vind eigenlijk dat dat hele spel de Q3A feeling geeft, ook qua speelstijl etc. Ze hebben dan nog UT wapens, en sommige dingen als monsterkill hebben ze dan wel meegenomen, maar verder is het net of ik Q3A speel (playmermodels, leveldesign etc) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Het ergste aan die oude versie was gewoon dat het zo verschrikkelijk lang duurde voordat je het zag. Bovendien zag het er verdomd klein & saai uit voor iets dat het belangrijkste is van een spel als je niet aan het spelen bent. // -- Er schijnt een 'mod summit' voor UT'03 te zijn geweest waar zo'n beetje ieder groot/bekend modteam aanwezig is geweest. Night's Edge heeft een heleboel info : http://www.rps.net/NE/ SAS heeft vooral wat foto's : http://planetunreal.com/sas/index2.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 [b:2bb82892d7]Wat voor wapens kunnen we verwachten voor de final release[/b:2bb82892d7] In de beta demo ben ik een paar "mooiere" oude UT wapens tegen gekomen, het enige nieuwe is de "lightning gun" ik heb nog geen redeemer achtig wapen gezien, ik hoop echt dat we die terug zien in UT2003 :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik heb in de 927 build gezien: -Shield gun -Machine gun -Minigun (favo) -Lighting gun -ASMD shockrifle -Rocketlauncher -Link gun -Biorifle Zijn er toch al rededelijk wat :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Inderdaad, het viel mij ook al op dat ik nog geen speciale goodies ben tegengekomen. Een redeemer, double damage, onzichtbaarheid, springlaarzen... De levels die zich 'binnenshuis' afspelen draaien trouwens goed op 1024x768 op mijn GTS Pro, zonder dat ik alles op z'n laagst hoef te zetten; daar ben ik helemaal niet ontevreden over :-) Is die 927 nou de full versie of een demo? Als het de full is, snap ik niet waarom het in 's hemelsnaam een 15 dagen trial is :-? Edit: Ja, nu doen de screenies het bij mij ook... Shit zeg, dat scheelt nogal wat :-( Dat water is trouwens wel het mooiste wat ik tot nu toe in een spel heb gezien!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 bedoel je dat water op die plaatjes van Red-Dragon of uit UT2003? ik vind persoonlijk het water uit UT2003 niet erg bijzonder... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik bedoel het water in Morrowind. Trouwens, al was het water in UT2003 nog tien keer mooier, dan zou ik het nog niet weten, i.v.m. mijn GF2 ;-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 ja, heb je mijn screenies gezien een paar posts eerdeR? bijna geen verschil dus! :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Het water in Morrowind is VEEL mooier dan in UT2003. helemaal als het regent is het subliem. ik kan wel minuten lang naar het water kijken als het regent in dat spel. Als je graag Morrowind speelt is een GeForce 3/ GeForce 4 ti of Radeon 8500 Verplicht!!! anders mis je te veel. Het water van UT2003 ziet er aardig uit maar lang niet zo indrukwekend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Heb ik net na 3 dagen uiteindelijk ut2003 beta build 927 binnen gehaald krijg ik een of andere foutmelding als ik hem opstart :evil: Dit krijg ik: UT2003 Build [2002.05.31.18.31] OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 804 MHz with 255MB RAM Video: RADEON 8500/RADEON 8500LE Can't find file for package 'ALAudio' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine Hij kan dus niet Alaudio vinden terwijl ik een compleet instal heb gedaan dus ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan??? Iemand die het weet hier? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 dat heeft te maken met je geluids kaart. je moet "openAL"even instaleren. zit als het goed is ook bij Buil927 dan is je probleem opgelost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Dat probleem was ik trouwens ook bij de beta demo tegen gekomen. :( Nu effe over dat water: volgens mij waren we in een vorige discussie uitgekomen dat ze pas met de final release en final demo het water gaan renderen met pixelshader. :evil: [offtopic] :P :D IK BEN SENIOR :D 8) [/offtopic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik hoop dat de final toch echt wat meer performance geeft, op dit moment ben ik niet tevreden over de ATI performance in UT2003. Mijn systeem scoort 10.000 in 3Dmark, 1024x768 high moet dan toch wel eens kunnen zou je toch zeggen :???: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 640x480 loopt hier niet eens fatsoenlijk :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik denk dat in de Build 927 het water al lang met pixelshaders word gerendeerd hoor. zo iets implementeer je niet zo laat in het process van een game maken. dat is iets wat al in het begin is gedaan. de Demo die jij heb heeft al pixel shaders. de GFX zijn schitterend alleen het water kon gewoon mooier. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen