Ga naar inhoud

Laptop 700 euro, Asus F555LA-XX791H bijna te goed om waar te zijn?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek een allround laptop van rond de 700 euro. In mijn zoektocht naar een goede laptop kwam ik de Asus F555LA-XX791H tegen. Een laptop met 240 gb SSD en generatie 5 intel i5 processor. In deze prijsklasse lijkt deze laptop andere mogelijkheden veruit te overklassen maar er zijn (zover ik weet) geen reviews over te vinden. Vandaar deze vraag: Is volgens jullie de Asus F555LA-XX791H de juiste keuze voor mijn prijsklasse? Of is deze laptop inderdaad te goed om waar te zijn?
Link naar reactie
Bedenk dat fabrikanten vaak besparen op onzichtbare punten: een i5 of i7 lijkt b.v. een groot verschil maar qua produktie kosten is het verschil veel kleiner dan de marketing ervan maakt. M.a.w. het mooie glimmende laklaagje van het omhulsel kan een slechtere kwaliteit plastic verhullen, of te wel: de bouw kwaliteit kan abominabel zijn terwijl het apparaat glanst. Hier kom je b.v. achter als je de klep wat vaker open en dicht doet: een inferieur schanier breekt dan sneller en je zult zien net buiten garantie. M.a.w. als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat vaak ook. Dat moet je er niet toe aanzetten dan maar het duurste te kopen, maar geeft je een idee dat er veel kaf is onder het koren. Aan jou inderdaad de opgave het een van het ander te onderscheiden: zeker niet makkelijk tegenwoordig.
Link naar reactie
de laptop is goedkoper dan andere vergelijkbare modellen omdat deze een lagere resolutie heeft namelijk 1600x1200 voor full HD 1920x1080 betaal je minimaal 800-900 euro met diezelfde hardware voor normaal gebruik is de laptop uiterst geschikt maar voor gamen zal ik deze niet aanraden. voor koeling gebruik een coolermaster notepal u3, omdat u deze zo kan instellen dat deze de belangrijkste plekken koelt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...