Ga naar inhoud

Ellende met Skype


Aanbevolen berichten

Dat heb ik nu gedaan, en dat alles interesseert me niets; ik wil helemaal niet chatten. Ik will gewoon kunnen emailen, zoals ik dat voorheen kon, niet meer en niet minder. Dat Skype wordt je gewoon opgedrongen. Ik krijg dagelijks emails binnen op mijn MSN emailadress; hoe kom ik daarbij? En hoe kan ik antwoorden?
Link naar reactie
Omdat u zo aardig reageert probeer ik het nog een keer. Overigens kun je ook zelf op google zoeken dan vind je misschien direct die informatie die je zoekt. Ik wens je verder heel veel plezier. http://www.sat4all.com/forums/topic/329890-hoe-kan-ik-mijn-mail-vinden-bij-nieuwe-msn-skype/ Overigens heb je begin maart een mail gekregen van het Messenger-team met als onderwerp "Je hebt niet veel tijd meer. Upgrade van Messenger naar Skype!" En daar staat precies in hoe je dat moet doen, dus zoek die mail maar op. Die mail begint met de tekst: [i:ae56cf2db2]Hallo, Vanaf 8 april 2013 wordt de bestaande Messenger-service beëindigd en voegen we de fantastische functies van Messenger en Skype samen. Het beëindigen van de Messenger-service is een proces dat een aantal weken duurt: 8 april is de eerste dag waarop je verplicht kunt worden om bij te werken naar Skype. Om te kunnen blijven chatten met je Messenger-contactpersonen, upgrade je naar Skype en meld je je aan met een Microsoft-account (hetzelfde als de ID waarmee je je bij Messenger aanmeldt). Nadat je bent aangemeld, zie je je eigen contactpersonen gewoon weer. Je kunt net als voorheen chatberichten verzenden en videogesprekken voeren. Ontdek bovendien nieuwe manieren om contact te houden via Skype op je mobiele telefoon en tablet. Upgrade nu Met vriendelijke groet, De teams van Messenger en Skype [/i:ae56cf2db2]
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie, Dat doe ik nu ook, via een snelkoppeling op mijn bureaublad. Alleen toen ik de ontvanst van een email testte, leek het erop dat emails niet binnenkomen; dat moet ik nog even uitzoeken. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Hier is die link: http://www.sat4all.com/forums/topic/329890-hoe-kan-ik-mijn-mail-vinden-bij-nieuwe-msn-skype/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...