Ga naar inhoud

Porblemen met WIFI ontvanger Acer Aspire V5


Aanbevolen berichten

Ik ben geen echte nerd en heb vandaag internet laten installeren door een vriend van me. Ik heb nu Telfort en op zijn laptop ging ie super, op mn Samsung Galaxy ook, maar mn laptop (Acer Aspire V5 - 471, drie maanden geleden gekocht) is het niet goed.... Volgens hem is mijn WIFI ontvanger niet goed. Al geGoogles, maar niets concreets kunnen vinden. Telfort laat een ander kanaal kiezen niet echt toe. Wat kan ik verder doen om de WIFI ontvangst beter te maken? Bij de Bieb en in mn vorige huis (Tele 2) geen problemen. Dank alvast, een mega niet nerd die wel van SF houdt ;)
Link naar reactie
als het op die andere apparaten wel goed gaat, moet je beginnen de oorzaak in die laptop te zoeken. eerst maar eens die wifi-adapter opnieuw installeren: configuratiescherm-apparaatbeheer klik plusje voor netwerkadapters open, zodat je de wifi-adapter ziet selecteer die wifi-adapter, klik rechts en kies verwijderen cq installatie ongedaan maken. sluit schermpjes netjes af en laat de laptop opnieuw opstarten. bij de herstart zal windows de adapter opnieuw installeren, en heel vaak is dan het probleem opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...