Ga naar inhoud

Internet in twee panden!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb internet in mijn loods en wil deze ook in mijn woonhuis. Ik heb een experiabox van Kpn. Mijn ISRA punt zit in de loods. Nu wil ik vanaf mijn ISRA punt naar mijn computer in de loods 4 stuks in totaal een kabel leggen. Dat is geen probleem met vier aansluitingen. Maar nu wil ik in het woonhuis ook nog eens 2 vaste aansluitingen en een reapeater voor Wifi. Kan ik hiervoor 2 keer een switch gebruiken? 1 in de loods en 1 in het huis? Ik wil namelijk geen drie kabels naar het huis leggen. Moet ik dan alle twee de switchen apart naar de experia box leggen of mag ik ook de switch van het huis op de switch van de loods doorlussen. Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel.
Link naar reactie
Ik zou 1 kabel naar een centraal punt in de loods leggen en daar een switch neerzetten en vandaar met kabels naar de computers in de loods (waarom niet draadloos?) 1 kabel in een mantelbuis naar het woonhuis en daar ook weer een switch of een router zodat je daar draadloos kunt Dan zou je kunnen overwegen om in loods en woonhuis gescheiden netwerken te maken zodat je zakelijk en privè gescheiden hebt, of is dat juist de bedoeling niet? Hoever is het eigenlijk van de loods naar t woonhuis?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...