Ga naar inhoud

welke partitie manager kan ik het beste voor Windows 8.1 gebruiken?


tsinahpah

Aanbevolen berichten

Ik heb in het verleden Partition Magic gebruikt hetgeen een van de eerste was misschien en nooit een mislukte operatie ermee gehad, maar het werkt mogelijk niet op 8.1 want het wordt al jaren niet meer ge-update volgens mij. Verder de software van Acronis en Paragon gebruikt. Met Paragon ooit een operatie mis zien gaan (!). Acronis ging altijd goed. Acronis is misschien niet helemaal geschikt, doordat de opstartbare cd/dvd op Linux is gebaseerd, hetgeen mogelijk een probleem geeft met stuurprogramma's voor bepaalde pc onderdelen. Bedenk dat het ingrijpende operaties zijn (kunnen) op een harde schijf/ssd als je met een partitie manager aan de slag gaat, de programma's melden dit zelf ook veelal, dus zorg voor je data.
Link naar reactie
Bedenk dat het terug halen van partities ERG lastig kan zijn! Het is te doen met enkele gratis programma's maar ik raad het je niet aan!! Maak ALTIJD EERST een backup van je persoonlijke bestanden e.d. Deze wordt vaak aangeraden: http://www.partition-tool.com/?gclid=CjwKEAiAjsunBRCy3LSlz_PJqCgSJACJY7yKdm4gscXXHWNzwaMYiv_J5Mlf4GzkS2UzZjDo6AAWshoCgTfw_wcB
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...