Ga naar inhoud

Ongeldige partitietabel in Linux Mint?


Kasander77

Aanbevolen berichten

Linux Mint 17 vs 16Gb USB-stick Ik wil er eigenlijk twee partities op zetten waarvan eentje de live-cd van Mint wordt en de andere met diverse, losse bestanden. Nu krijg ik bij Gparted de opmerking "Recursieve partitie op /dev/sbd" en kan er eigenlijk niets meer mee. Ik heb de MBR en de partitietabel "schoon" gemaakt. Nieuwe partitietabel aangemaakt enz. Ook onder Windows alles "schoon" gemaakt dmv diskpart. Daarna nieuwe partiies aangemaakt. Maar niets werkt! Het probleem blijft. Ook het werken met 1 partitie werkt trouwens niet. Waar moet ik het zoeken? (Dit wordt voorlopig mijn laatste vraag want ik heb genoeg antwoorden op andere vragen om mijn week te vullen.)
Link naar reactie
Oscar, Ik heb het vermoeden dat je denkt dat ik problemen het met het installeren van Linux naast een nandere OS. Het gaat hier echter om een USB-stck waarop ik twee partities wil hebben. Op eentje komt de Live-cd van Mint en op de andere partitie losse bestanden. Deze stick hou ik bij me voor het geval ik 'm onderweg nodig heb om problemen op te lossen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...