anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Ik kan nergens meer een webadres intikken. Die werkbalk is weg... Hoe krijg ik die terug? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Beeld > werkbalken > adresbalk (volgens mij is het een strikvraag :D ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Nee, hoor, ik zou niet durven! Ik kan dus nergens meer een www.adres intikken. Die balk is weg en ik heb geen idee hoe dat komt. Ook als ik een favorietadres gebruik, zie ik nergens meer het internetadres. Dat BEELD-WERKBALKEN-ADRESBALK is geen optie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Hoezo geen optie? Werkt dit niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Nee, daar keek ik zelf als eerste naar! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 (waarschijnlijk) Simpel. Je moet rechtse klik in een leeg gedeelte van een van de werkbalken doen. Daar moet je het vinkje voor /[i:be6c066eaa]Werkbalken vergrendelen[/i:be6c066eaa]/ weghalen. Dan zie je dat er gestippelde verschijnen. Die een beetje naar beneden trekken, totdat je het goed vind. Voila, je adresbalk is terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 [quote:7eb1a4b50a="turbo-pascal"](waarschijnlijk) Simpel. Je moet rechtse klik in een leeg gedeelte van een van de werkbalken doen. Daar moet je het vinkje voor /[i:7eb1a4b50a]Werkbalken vergrendelen[/i:7eb1a4b50a]/ weghalen. Dan zie je dat er gestippelde verschijnen. Die een beetje naar beneden trekken, totdat je het goed vind. Voila, je adresbalk is terug.[/quote:7eb1a4b50a] Dit laatste antwoord is bijna zeker correct. Op de stippellijntjes moet je wel met links klikken en de muisknop ingedrukt houden. De werkbalken hebben weleens de neiging op de verkeerde plek te gaan staan, maar oefening baart kunst. Als je daarna de werkbalk weer vergrendeld zie je geen stippellijntje meer en kun je ze dus ook niet meer verslepen. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 Je moet het maar weten! Geweldig, guys! Erg bedankt!! [img:063d0bb456]http://images.google.nl/images?q=tbn:ii2FCn-nljsJ:flagline.com/images/novelty-smiley-face.gif[/img:063d0bb456] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen