Ga naar inhoud
  • 0

Is mijn computer schoon?


anoniem

Vraag

Hallo iedereen. Mijn computer bevriest vaak en in mijn eerdere topic zou het de koeling zijn . Volgens de computer mensen(pc winkel) zit er een virus op en is een herinstalatie noodzakelijk voor de 2e keer, Natuurlijk geloof ik zelf niet meer in die mensen . Zou iemand misschien naar mijn computer willen kijken? Ik heb op aanraden de norton bootable cd gebruikt om een virusscan te doen en hij vond een suspicious MH690 A . Mijn eigen norton instalatie vind het zelf niet en MBAM ook niet . bij deze het Logboek van MBAM : Malwarebytes Anti-Malware 1.60.1.1000 www.malwarebytes.org Databaseversie: v2012.02.25.05 Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS Internet Explorer 9.0.8112.16421 Dubbeld :: DUBBELD-PC [administrator] 25-2-2012 17:41:26 mbam-log-2012-02-25 (17-41-26).txt Scantype: Snelle scan Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM Uitgeschakelde scanopties: P2P Objecten gescand: 190759 Verstreken tijd: 5 minuut/minuten, 1 seconde(n) Geheugenprocessen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Geheugenmodulen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registersleutels gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerwaarden gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerdata gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Mappen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Bestanden gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) (einde)
Link naar reactie
  • Antwoorden 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Goed zo. Dan lijkt het mij geen slecht idee, dat jij nu een Schijfcontrole gaat doen. Klik daarvoor Computer open en vraag vervolgens de [b:4c83c76875]Eigenschappen[/b:4c83c76875] van --> "C" op. Klik nu op de tab [b:4c83c76875]Extra[/b:4c83c76875] Klik vervolgens op de knop [b:4c83c76875]Nu controleren[/b:4c83c76875] in het gedeelte waar staat "Hiermee kunt u het station op fouten controleren". In het nieuwe venstertje zorg je ervoor dat beide opties aangevinkt zijn. Vervolgens krijg je de melding dat Windows voor die actie moet herstarten. Doe dat dan ook. Hierdoor wordt de systeemschijf niet alleen op clusterfouten gecontroleerd, maar ook op fouten in het bestandssysteem die dan gerepareerd worden. Afhankelijk van de omvanggrootte van Windows en de grootte van de schijven, kan deze scan enige tijd in beslag nemen!
Link naar reactie
  • 0
Ik heb een 2 Terabyte hardeschijf . En 200 gigabyte ingebruik denk ik dat die test 5 uur kan duren . :) Heb ik in een hele lange tijd niet gedaan dus misschien komt de fouten daardoor, Ik zou je op de hoogte houden of het gelukt is .En ik voer die test in het weekend uit omdat ik deze week de pc nog nodig heb .
Link naar reactie
  • 0
Ja de C waar windows opstaat is bij mij volgens windows 1,81 TB groot . waar er 200 gigabyte in gebruik van is. ik ben niet de gene die de PC zo heeft ingericht . Maar goed dat even ter zijde toen ik oude hardeschijf erin had zitten had ik een C van 1,5 TB en recovery partitie . Met die oude hardeschijf heb ik schijfcontrole ook eens gedaan, en vond het toen ook niet echt erg . Dus ik vind het niet erg om mijn systeem partitie de grote C partititie door windows te laten bekijken . Maar dan wel het liefste in het weekend :)
Link naar reactie
  • 0
Hallo abraham , ik meen aan dat we verder kunnen in mijn beetje gedateerde topic. Want het is weer eens zover ik heb nu echt alles gedaan en windows bevroor weer. MBAM vond geen enkele infectie . Systeembestand controle vond ook niks alweer. en de foutmelding in het logboek werd weer anders. Ik heb geen enkele BSOD gekregen Wat ik dus zover gedaan heb : MBAM scan Crystaldisk gebruikt om te kijken of HD nog goed is (die is blijkbaar nog goed) . Programma van hardeschijf fabrikant geopend en zegt : Smart status goed. Wat ik nog niet gedaan heb. Windows schijfcontrole heb ik nog niet gedaan omdat ik nog steeds tegen de lange wachtijd op zie. Zover ik weet heb ik geen virus op de computer En weet ik nog steeds niet wat het nu heeft veroorzaakt, misschien dat je de computer nog es wat tests kan laten doen? of zit er voor mij niks anders op dan herinstalatie?
Link naar reactie
  • 0
Over slapen en uitzetten! Indien er updates zijn geweest dan gebeurt dat normaal gesproken vanzelf. Maar als je zelf programma's installeert, die registerinstellingen maken, is het beter ook een keer daarna af te sluiten. Voor de rest kan de slaapstand weinig kwaad. Wat voor processor en hoeveel werkgeheugen zit er in die PC?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...