Ga naar inhoud
  • 0

Beveiligingscentrum waarschuwingen -> Twee virusscanners?


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Bedankt voor jullie reacties tot zover! Ik heb Bitdefender verwijderd en kwam tot de ontdekking dat AVG Free Edition 6 hier verantwoordelijk voor is! Hoe verwijder ik de restanten hier van? EDIT: ik heb AVG opnieuw geinstalleerd en daarna weer geinstalleerd en de vermeldingen in de beveiligingscentrum zijn weg! Ik wou een ieder bedanken voor zijn of haar bijdrage tot de goede oplossing. (Smeenk: bedankt voor die PBtje, dat was een goede gedachtegang!). Kortom: Bedankt hiervoor! /EDIT
Link naar reactie
  • 0
Graag gedaan brandrus :wink: Waar de pure computerkennis ophoudt ben je soms aangewezen op een stukje creatief denken en dat brengt vaak helemaal niets maar soms ook heel veel :) Ik verbaas me er soms ook over dat mensen ieder jaar een nieuwe antivirus installeren omdat ze geen updates meer kunnen ophalen. Toen ik in februari 2000 mijn Norton antivirus kocht heb ik daar 100 gulden voor neergeteld. Een jaar later toen ik geen updates meer kon ophalen heb ik met behulp van een creatieve oplossing ervoor gezorgd dat ik het programma kon blijven gebruiken en dat ik nu nog nog steeds updates kan ophalen. :lol: Het volgende plaatje zal wellicht een tipje van de sluier oplichten: [img:c85f65460b]http://home.hetnet.nl/~stefsmeenk/norton.gif[/img:c85f65460b] vr.gr.smeenk
Link naar reactie
  • 0
[quote:b683e7326e="brandsrus"]Ik zoek nu alleen nog een goede virus en firewall voor deze pc! Freeware als het mogelijk is! (geen Avast en Kerio want die staan op een ander computer in netwerk!), zodat ze beide het netwerk schoonhouden![/quote:b683e7326e] Ik zou toch voor Norton gaan als ik jou was. Norton herkent veel meer virussen dan dat freewarespul. En daar is het ons allemaal om te doen toch? Ik weet dat het niet gratis is. Je betaald ervoor maar dan heb je ook wat.
Link naar reactie
  • 0
Wat ik nog niet gevraagd heb. Wat voor PC heb jij brandrus? Hoeveel geheugen, CPU? Dat is namelijk heel belangrijk om een overweging te maken welke virusscanner. Op een oude slot processor en weinig geheugen zal Norton idd de PC merkbaar vertragen. Als je beetje snelle PC hebt heb je daar geen last van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...