Ga naar inhoud
  • 0

Beveiligingscentrum waarschuwingen -> Twee virusscanners?


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:7899fda0eb="roy_startpag"]Kijk ff bij Start -> Instellingen -> Conf. scherm -> Software. En verwijder daar al je andere virusscanners.[/quote:7899fda0eb] Heb ik allemaal al gedaan!! Waren ze al toen ik deze topic begon! [quote:7899fda0eb="gerben"]Heb je die wel goed verwijderd dan? Vooral NAV kan een crime zijn.[/quote:7899fda0eb] Ja, alle bestanden die maar in de computer zou kunnen zitten! Ik heb ook AVG Free Edition gehad, herinner ik me, is daar misschien iets van in mijn pc terug te vinden?
Link naar reactie
  • 0
[quote:1ab94759ce="brandsrus"]In msconfig ook niks te bekennen! Welke bestanden gebruikt Beveiligingscentrum dan voor die waarschuwingen?[/quote:1ab94759ce] Ik bedoelde eigenlijk of er misschien restjes te vinden waren van je oude virusscanners in msconfig. Heb je ook al met hijackthis gekeken of je daarmee restjes kunt vinden? En ook in het register?
Link naar reactie
  • 0
[quote:310aaf342f="brandsrus"]Moet het zo? Dat is wel erg veel voor een vermelding in het beveiligingscentrum![/quote:310aaf342f] Je krijgt de melding maar niet weg. En je zegt dat je alle restjes van je virusscanners verwijdert hebt. En nog geeft-tie die melding. Dan zit het ergens diep in Windows. En ik neem dat je niet je Windows graag overnieuw installeert. Ik zou daarom proberen om SP2 te verwijderen en overnieuw te installeren. Is iig veel minder werk. En het probleem is er misschien nog mee verholpen ook nog.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb zelf ook eens zoiets dergelijks gehad, regcleaner vond toen ook niets. Het volgende heeft toen bij mij geholpen: Probeer het eens met [url=http://www.ccleaner.com/]CCleaner[/url]. Start Ccleaner en klik op de knop "Opschonen". Wat je daarna kunt proberen is de optie Fouten van CCleaner te gebruiken (te vinden onder de tab Fouten), deze kan ook onnodige sleutels uit het register verwijderen (en overbodige bestanden) Druk hiervoor op: Scannen naar fouten en als dit voltooid is druk je op Herstel geselecteerde fouten. Als dit niet geholpen heeft kun je het altijd nog in [url=http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1378056.htm]veilige modus[/url] proberen. vr.gr.smeenk :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...