Ga naar inhoud
  • 0

Cookies


anoniem

Vraag

Hallo, Als ik alle spyware verwijder met ad-aware 6 en spybot (beide volledig up to date), en ik ga weer het internet op, dan heb ik binnen no time weer onderstaand cookie erin hangen, en binnen een paar dagen wel 15 van deze "dataminers". Hoe kan ik voorkomen dat deze op mijn systeem komen? Hetzelfde geld voor cookie@doubleclick. Is niet echt schadelijk, maar ik wil gewoon van die shit af. Vendor:Tracking Cookie Category:Data Miner Object Type:File Size:109 Bytes Location:c:\...\temp\cookies\mario en annelies@webads[2].txt Last Activity:16-10-2004 11:57:45 Risk LevelLow Comment: Description:This cookie is known to collect information that may be used either for targeted advertising, or tracking users across a particular website, such as page views or ad click-thrus.
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik gebruik zelf het programma KillaFing. Het voordeel is dat je zelf nieuwe cookies kan toevoegen om te blokkeren. Als ik via een adware scan nieuwe cookies vermeld krijg voeg ik deze toe aan de killafing lijst voordat ik ze verwijder. Daarna worden ze automatisch verwijderd. Meer info op: http://www.tnk-bootblock.co.uk Succes, Maarten
Link naar reactie
  • 0
Of overgaan op Firefox of Mozilla. Daar kun je instellen dat bij het afsluiten van de browser [b:f297bc5783][u:f297bc5783]ALLE[/u:f297bc5783][/b:f297bc5783][u:f297bc5783] cookies verwijderd worden. En het lost ook nog eens een hele rits andere potentiële veiligheidsrisico's op, GRATIS EN VOOR NIETS!!!!! Jim[/u:f297bc5783]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...