Ga naar inhoud
  • 0

Twee firewalls welke is beter


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Na ZA had ik mijn buik vol van firewalls en heb ik het een ruim jaar zonder gedaan. Een schone (en dus ongepatchte en virusscannerloze) install die binnen een half uur het blaster-virus had binnengehaald, deed mij weer zoeken naar een goede firewall. N.a.v. deze draad besloot ik Kerio eens te proberen. Ik vind het een geweldige firewall. Makkelijk te configureren en het internetten wordt er geenszins door beperkt (ZA bleef altijd in het geheugen geladen, al sloot ik 'm af). De verschillende leaktest en portscans geven allemaal aan dat de firewall het uitstekend doet. Fantastisch! Bedankt voor het advies.
Link naar reactie
  • 0
[quote:735afa93f8="Count Uilesnor"]Na ZA had ik mijn buik vol van firewalls en heb ik het een ruim jaar zonder gedaan. Een schone (en dus ongepatchte en virusscannerloze) install die binnen een half uur het blaster-virus had binnengehaald, deed mij weer zoeken naar een goede firewall. N.a.v. deze draad besloot ik Kerio eens te proberen. Ik vind het een geweldige firewall. Makkelijk te configureren en het internetten wordt er geenszins door beperkt (ZA bleef altijd in het geheugen geladen, al sloot ik 'm af). De verschillende leaktest en portscans geven allemaal aan dat de firewall het uitstekend doet. Fantastisch! Bedankt voor het advies.[/quote:735afa93f8] En daar ben ik het nou helemaal mee eens, Kerio is goed :D
Link naar reactie
  • 0
[quote:db65d37972="ForumFreak"]Kies toch voor ZoneAlarm, deze is gebruiksvriendelijk en effectief. In de Gibson Research Center komt deze zeer goed uit de test: d.w.z. alle internet poorten STEALTH... Maar dan wel liever gaan voor ZoneAlarm Pro, vanwege de Web Filtering. ZoneAlarm, het blijft wel mijn favo firewall.[/quote:db65d37972] Pardon??? Alles op stealth? Niet dus. Ook met Sygate staat mijn poort 135 zelfs OPEN(!) :evil: Met Norton heb ik dit nog nooit gehad. Maar dit terzijde. Wat kan ik doen om poort 135 te sluiten. Vreemd dat beide (Zonealarm en Sygate) deze poort open laten staan. Alle andere poorten waren closed. Ook niet echt best. Ik heb allex op default staan. Nu zie ik dat Kerio wordt aangeraden. Dit maar eens proberen... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...