Ga naar inhoud
  • 0

Twee firewalls welke is beter


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nou, ik heb dus net even Kerio gedownload, om te kijken hoe dat werkt. Heb het programma geinstalleerd en nu wil ik dus naar de administration en dan wordt er gevraagd of het een localhost is of remote en ik kan een password invullen. Ik heb die gedaan en wanneer ik doorga krijg ik al de eerste foutmelding: LoginAuthenticate::Unable to connect to PersfwEngine! - error 10061 Wat is dit en hoe kom ik hiervan af ? Tis wel het eerste minpuntje voor Kerio. Maarja, tis niet zo dat ik Kerio nu meteen gezien heb.
Link naar reactie
  • 0
Ah, het lag aan ZoneAlarm. Die had ik wel uitgeschakeld, maar dat helpt dus niet. Het werkt nu wel. Weet je misschien ook hoe ik Kerio goed kan configureren, en ook voor ADSL, want ik heb dus ADSL dat via mijn netwerkkaart loopt. Het netwerk moet natuurlijk wel gewoon goed blijven werken, zonder gezeur van een firewall, en het internet moet goed zijn beveiligd. Kweet niet of dat kan, omdat het allemaal via het netwerk gaat.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Kerio. Het is een klein, overzichtelijk simpel programmatje dat z'n werk goed doet. Wat betreft het configureren ging het mij eigenlijk om het netwerk in combinatie met ADSL over datzelfde netwerk. Maar dat maakt ook eigenlijk niet echt veel uit, want dit programmatje is eigenlijk maar een extra beveiliging, aangezien er in mijn router ook een firewall zit.
Link naar reactie
  • 0
Windows XP heeft een firewall. Stelt niet veel voor maar hij is er. Voorts moet je kijken welke software er geïnstalleerd is en kijk of er iets van volgende programma's tussen zit: Norton internet Security (Personal firewall), Kerio, ZoneAlarm, McAffee heeft er eentje, BlackIce, en er zijn er waarschijnlijk nog wel enkele.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...