Ga naar inhoud

skype niet te installeren.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb skype 4.1 gedownload. Daarna uitvoeren. En na een poosje kreeg ik dat ie problemen had met het verbinden met de download server. Dan komt een venster met een alternatieve download, maar die wordt door IE8 geweigerd. Dan download ik hem toch en krijg dan " SkypeSetupFull.217LastError=404 " Onbekend bestandstype van download.skype.com Vandaag maar weer geprobeerd. Hij vraagt of ik verder wil gaan met de installatie. OK En ik krijg dezelfde foutmelding weer terug. Ik heb in de registry Skype verwijderd. Stond alleen bij current user / software Hoe weet mijn PC nou nog dat ie bezig was met de installatie van Skype? Ik kan nergens anders iets van skype vinden. En...... wie weet hoe ik skype er nu wel op kan krijgen?? BVD
Link naar reactie
niet alle meldingen van skype in het register hoeven als ´skype´ gekenschetst te zijn...... maar waarschijnlijker is dat er toch iets in de opstartrij wat met skype te maken heeft. wellicht is het allerhandigst (de vraag is of je met veel zoeken het probleem vindt/oplost...) een herstelpunt van net voor je deze excercitie begon terug te zetten.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...