Ga naar inhoud

ADSL zonder telefoon


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoorde vandaag dat je een ADSL aansluiting zonder telefoon. Ik bedoel dat je de telefoonlijn wel gebruikt voor ADSL, maar niet om te bellen. Ik bel eigenlijk alleen maar mobiel, dus ik kan mijn vaste telefoon wel opdoeken. KPN is er nogal vaag over op zijn website.Je kan een apart pakket bestellen: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1097284/cfe=1080384/ff=1080377/sf=1080377/sc=df7b0e Wel ADSL, geen telefoon. Moet dat echt zo ingewikkeld? Ik wil ADSL + hccnet zonder telefoon. Kan dat?
Link naar reactie
HCC: Opzeggen en bellen? Er staat dat ik KPN kan opzeggen maar hoe kan ik dan bellen? Bij de eerste vraag staat vermeld dat u inderdaad uw KPN telefonie-abonnement kunt opzeggen zodra de ADSL-verbinding is aangelegd. U kunt dan bijvoorbeeld gaan telefoneren via een andere telefonieaanbieder. Voor de aanvraag van ADSL heb je een telefoonnummer nodig. Maar wat als je eenmaal ADSL hebt?
Link naar reactie
Hier zat ik dus ook mee toen ik adsl wou gaan aanvragen voor mijn eigen woning. Het kwam er op neer dat ik toch een abbonement van kpn moest nemen, die konden we dan nadat we adsl hadden weer opzeggen (echter kan dat pas na 1 jaar). Nou komt er binnenkort (of is er al?) de mogelijkheid om zogenaamde killed voice te nemen, dan betaal je alleen nog voor de kabel aan kpn en heb je geen abbonement meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...