Ga naar inhoud

Casema/Wanadoo breedband en telefonie (VOIP)


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al ervaring met het aansluiten van telefoon over internet (kabel) bij Casema/Wanadoo? Zo ja, zijn er hier nog specifieke problemen bij (geweest)? Te denken valt over: - moment van aansluiting nieuw moden - problemen met (draadloze) routers - poorten telefoonnummer - bellen en geen internet of andersom Geen klaagverhalen over de helpdesk, dat weet iedereen inmiddels wel hoe dat (soms) niet werkt ;-) Maar specifieke problemen en/of aandachtspunten en oplossingen. Bij mij komen ze woensdag de handel installeren en op 23-08 wordt mijn telefoonnummer gepoort.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
mijn overburen hebben idd nu telefonie van casema.. Nouja, ze zouden het moeten hebben. Geen telefoon (lampje blijft knipperen) Nummer is al aan iemand anders toegekend (die was ook not amused dat zijn geheime nummer ineens gebeld werd). Ondertussen al enorme zakken met geld verbeld en elke keer een "student met belscript" aan de lijn: (ik begrijp dat u boos bent). Mailen naar helpdesk helpt dus ook niet. ik ben benieuwd. t.
Link naar reactie
Het vervangen en installeren van een nieuw moden was bij mij een fluitje van een cent. Het opstarten van internet was zo gepiept en werd ook direct getest middels speedtest. Telefoon had tien minuten nodig maar was daarna gelijk actief. Kon, als ik wilde direct naar buiten bellen. De PTT heeft op de 24e hun lijn afgesloten en binnen een uur kon ik weer gebeld worden. Heb mijn nummer behouden. Het enige voor mijn gevoel wat vreemde was dat je voor je voice-mail in te schakelen de helpdesk moet bellen. Maar het werd direct geactiveerd. Ook mijn (draadloze) router gaf geen enkel probleem. Conclusie: het is allemaal vlekkeloos verlopen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
alleen die dramatische helpdesk............. ging bellen waarom ik geen geheime nummers kon bellen.kom er maar eens door.telkens hoor je:het is erg druk ,bel later maar terug.en als je denkt slim te zijn en de toets voor tv in te drukken word je dus echt naar geholpen.uiteindelijk er toch doorgekomen en blijkt dat het geen probleem is met geheime nummers maar met iemand die ook met casema telefonie bezig is.dit nummer word 24 september pas aangesloten maar is nu al niet te bereiken.dat is dan wel weer vreemd.voor de rest werkt het goed en geluids kwaliteit vind ik ook goed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...