Ga naar inhoud

Outlook Express: e-mailen via adresboek lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een raadselachtig probleempje. E-mailen in Outlook Express gaat prima, maar als ik via het adresboek wil gaan mailen, verschijnt de volgende melding: [i:70f43845fd]Kan geen e-mailclient vinden die kan worden opgeroepen. Het adresboek gebruikt het Simple MAPI-protocol voor het verzenden van e-mail. Als uw e-mailclient de optie heeft om Simple MAPI-gesprekken af te handelen, schakelt u deze bij de e-mailclient in en probeert u het opnieuw. [/i:70f43845fd] PS. Ik gebruik Windows 98 SE en Outlook Express 6. Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt! JB
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb al meerdere keren weigeringen in oe6 opgelost met een herinstallatietje via: http://ie6.paradise.net.nz/download-ie6.html dat gaat veel sneler dan zoeken naar oplossingen voor het probleem. doorgaans blijven alle instellingen keurig behouden, maar ik zou zelf toch even een veiligheidskopie maken van de map met dbx bestanden en het adresboek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...