Ga naar inhoud

blijft wachtwoord vragen bij outlook express


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, we hebben sinds enkele dagen internet via chello. Nu is er dus 1 hoofde-mailadres en ik heb 4 alias-adressen aangemaakt. op geen van die adressen komt de mail binnen, want er wordt elke keer gevraagd om een wachtwoord, terwijl dat wachtwoord correct is en ik heb aangevinkt dat de pc het wachtwoord moet onthouden. [quote:048c068955]Heb je misschien recentelijk een alias toegevoegd? In dat geval treedt dit nl. op als het vinkje niet is verwijderd bij: "Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie". Hij logt dan (althans dat probeert hij) twee keer in bij hetzelfde account. En dat wil blijkbaar niet. Jan de Boer PS, Vinkje uiteraard alleen verwijderen bij dat alias-adres.[/quote:048c068955] Dit zag ik in een oude topic en dit heb ik ook geprobeerd, maar zonder nut, hij blijft om dat wachtwoord vragen. iemand enig idee wat wel te doen? alvast dank
Link naar reactie
  • 2 weken later...
No matter how many times you check the Remember Password box, Outlook/Outlook Express will refuse to save passwords for your account(s). To fix: Start the Registry Editor Go to HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Protected Storage System Provider Right-click the Protected Storage System Provider key, and from the menu choose Permissions On the Security tab, press the Advanced button On the Permissions tab, select the Replace permission entries on all child objects with entries shown here that apply to child objects check box. Click Apply, and then click Yes on the Security warning dialog In the Name column, ensure that the user currently logged on has Full Control access. Click OK. The following message appears: Do you want to replace the permission on all existing subkeys within Protected Storage System Provider? Click Yes Double-click the Protected Storage System Provider key to expand the key, click the user subkey folder that is directly below the Protected Storage System Provider key, click Delete on the Edit menu, and then click Yes in the warning message dialog box The user subkey folder looks similar to the following example: S-1-5-21-789336058-2025429265-1801674531-1003 Note: For every identity that you have, there may be a subkey under the Protected Storage System Provider key. To resolve this issue in all of your identities, you must delete all of the user subkeys folders under the Protected Storage System Provider key. Close the registry editor Log restart Windows for the changes to take effect The next time you start your e-mail program, enter the password when promted and select Remember Password. This should now be retained.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...