Ga naar inhoud

kosten dekken dmv advertenties


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb Postnuke op mjn website staan en die database vreet bandbreedte (ik geloof dat ik het niet red met 30GB per maand) maar het is een hobby voor me, nou heb ik 2 keuzes (want ik vind het bedrag wat ik voor die hobby moet betalen niet leuk meer) of ik maak een site in gewoon HTML what PHP en java script en heb genoeg aan 15GB of ik hou Postnuke maar dan moet ik een manier vinden om de kosten te dekken. Heeft iemand ervaring met het adverteren voor bedrijven ed die je ervoor betalen? hoe doet bijvoorbeeld Computer Totaal dat? is het interessant om te doen of levert het praktisch niks op? (het is alleen om de kosten te dekken, niet om wat aan over te houden) Vast bedankt,
Link naar reactie
Kosten dekken dmv advertenties kan, maar het is niet makkelijk. Alleen als je verschrikkelijk veel bezoekers hebt is het misschien interessant voor echte advertentieburo's ofzo. Voor kleinere sites bereik je het beste resultaat door naar bekenden met een bedrijf te stappen en hen eens te vragen of ze interesse hebben. Het is mij gelukt 3 bedrijven te vinden voor mijn site die ook als hobby is opgezet. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...