Ga naar inhoud

mail versturen vanaf website


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik maak onder W XP Prof gebruik van Office XP en IE 6.0. In IE heb ik onder 'opties' - 'programma's' als mail ingesteld Outlook. Tot voor enkele weken geleden kon ik vanuit een webapplicatie (aanklikken e-mail-adres op website) een mail versturen; dat lukt nu niet meer. Als mededeling verschijnt na het aanklikken van het mail-adres de melding 'kan item niet maken'. Aan de instellingen heb niets veranderd. Het lijkt er desondanks op dat er iets gewijzigd is. Iemand enig idee? Eerder is deze vraag ook al eens gesteld. De reactie die daarop volgde was de suggestie de mailfaciliteit te controleren. Met groet, Douwe Struiksma
Link naar reactie
Teacher, dank voor de reactie; het is in ieder geval een deel van de oplossing. Ik heb t.a.p. ingegeven : "C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE" /mailurl:%1 als reactie volgt : Opdrachtregelargument is niet geldig. Controleer de schakeloptie. Ik heb de informatie na / vervolgens weggehaald. Daarna wordt Outlook wel gestart maar blijft het programma in een loop hangen : wordt achter elkaar gestart. Kennelijk moet de opdracht iets aangepast worden. Nog een aanvullend idee? Met groet, Douwe Struiksma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...