Ga naar inhoud

Webdesigner/Web Developer/Front-end Developer


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Momenteel zit ik in mijn examenjaar op het Grafisch Lyceum te Rotterdam, opleiding Mediavormgeven MBO4.. Ik heb al 7 jaar ervaring met web design 'hobby', maar echt puur het ontwerp en klein beetje HTML. Ben een intensieve Photoshop gebruiker met een best ontwikkelde workflow. Maar ik ben echter niet iemand die kan coderen. Sinds kort gebruik ik Wordpress, en omdat ik zelf geen custom thema's kan bouwen koop ik ze, en als ik zie hoe 'geavanceerd' ze in elkaar zijn gezet voel ik dat ik een beetje achterloop. Dit zijn nou mijn vragen: [b:6fdc4a1d42]Welke HBO opleiding zou ik volgend jaar kunnen volgen om bijvoorbeeld zelf ook een Wordpress thema helemaal vanuit scratch kan bouwen? Of gewoon uberhaupt een geavanceerd website kan bouwen. Wat is het verschil tussen Webdesigner, Web Developer en Front-end Developer (dus ook welke opleiding)? Welke past het in dit geval beste bij mij? Want zoals ik al zei qua grafische kant heb ik totaal geen moeite mee, puur het programmeren..[/b:6fdc4a1d42] Ben benieuwd naar jullie reactie's! Semih
Link naar reactie