Ga naar inhoud

sitecheck (afbeeldingen spoorloos)


anoniem

Aanbevolen berichten

Volgens mij is het ook ontopic en ook nog interessant. Veel (ervaren) bezoekers zeggen dat geluid iriterend werkt. Ik ben het daar in zoverre mee eens dat het geluid een doel moet hebben, zo niet, [i:72650ce732]dan[/i:72650ce732] vind ik het iritant. Voor veel mensen is het internet nog niet zo super multimedia. Zo lang bestaat breedband nog niet en statisch is vaker met het internet verbonden dan multimedia. Toch denk ik dat geluid steeds belangrijker zal worden, aangezien het enorm sfeerbepalend kan zijn. En breedband is er nu wel, dus voor de laadtijden hoef je het niet echt meer te laten. Maar is geluid op een onmouseover nuttig? Ja, omdat je zo voor de gebruiker een extra kenmerk hebt dat hij ergens op kan klikken. Nee omdat het storend kan werken. Hebben de mensen op een tennisverenigingsite (hoogst waarschijnlijk vaker terugkerende bezoekers) navigatiehulp nodig? Nee, na een paar keer weten ze het wel. Hier zou ik geluid onder de knopjes dus niet echt nodig noemen.
Link naar reactie
[quote="Demonaz"][quote:ea6f509c5a="J-P Le Conte"]Zoveel concentratie kost dat surfen niet hoor. Ik kan meer dan een ding tegelijkertijd.[/quote:ea6f509c5a] Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Hoe dan ook. Een klein geluidje alla "pock" zal weinig mensen afschrikken. Op sommige na dan.. Dit is nog vrij onschuldig vergeleken met andere site's Laten we het hebben over belangrijkere dingen als dit. Misschien dat Ditn er dan nog iets aan heeft.. Of hij wil graag weten wie er allemaal meer als een ding tegelijk kan :o En over keuzes bij het ontwerpen en samenstellen gesproken.. [i:ea6f509c5a]De site-maker/opdrachtgever is de artiest, de bezoeker zijn publiek.[/i:ea6f509c5a] Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:47572b0028="Demonaz"] By the way. Had ik ook niet netjes een oplossing voor het probleem gegeven?[/quote:47572b0028] Die kan ik niet volgen. Wel vind ik dat wanneer er om een sitecheck gevraagd word, je jezelf moet verplaatsen in de ontwerper en WAT hij wilt met die site en NIET wat jezelf leuk vindt. Als je daar niet toe in staat bent moet je gewoon doorlezen, surfen, mp3's luisteren of wat dan ook maar geef geen "persoonlijke voorkeur" mening. Dat is niet eerlijk tov zijn of haar doel.
Link naar reactie
[quote:fd9af5d351="sander16v"][quote:fd9af5d351="Demonaz"] By the way. Had ik ook niet netjes een oplossing voor het probleem gegeven?[/quote:fd9af5d351] Die kan ik niet volgen. Wel vind ik dat wanneer er om een sitecheck gevraagd word, je jezelf moet verplaatsen in de ontwerper en WAT hij wilt met die site en NIET wat jezelf leuk vindt. Als je daar niet toe in staat bent moet je gewoon doorlezen, surfen, mp3's luisteren of wat dan ook maar geef geen "persoonlijke voorkeur" mening. Dat is niet eerlijk tov zijn of haar doel.[/quote:fd9af5d351] oke, we verschillen van mening en komen er niet uit. Maar zullen we dit topic dan maar opslot doen?
Link naar reactie
[quote:4322a31c77="Demonaz"] oke, we verschillen van mening en komen er niet uit. Maar zullen we dit topic dan maar opslot doen?[/quote:4322a31c77] Waarom op slot? Iedereen kan leren van een anders mening, de jouwe is duidelijk. Is het dan zo moeilijk om je te verplaatsen in wat TS wil bereiken? daarbij, moet een meningsverschil tussen jou en mij dit topic sluiten? Ik zou het jammer vinden..........
Link naar reactie
[quote:9b60c3b5ad="sander16v"][quote:9b60c3b5ad="Demonaz"] oke, we verschillen van mening en komen er niet uit. Maar zullen we dit topic dan maar opslot doen?[/quote:9b60c3b5ad] Waarom op slot? Iedereen kan leren van een anders mening, de jouwe is duidelijk. Is het dan zo moeilijk om je te verplaatsen in wat TS wil bereiken? daarbij, moet een meningsverschil tussen jou en mij dit topic sluiten? Ik zou het jammer vinden..........[/quote:9b60c3b5ad] Ik kan me best in iemand verplaatsen. ik zeg toch niet dat ie het niet moet doen. Ik zeg dat ik die optie irritant vind. Wat de ontwerper met deze feeback doet is aan hem, daar merk ik niks van.
Link naar reactie
amai, dat een klik onder een bal zo'n discussies teweeg kan brengen? :lol: wat mij betreft mag dit topic gesloten worden, voordat er gewonden vallen :D in ieder geval bedankt aan degenen die nuttige info hebben nagelaten! edit: trouwens, de reden voor deze post is wel niet opgelost. Als ik op mijn pc naar het fotoboek surf, zie ik geen thumbs, de links staan mooi naast elkaar en als ik erop klik zie ik de foto. Kijk ik naar de preview, via dreamweaver, is alles normaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...